Tilauksen tekeminen
Milloin lahjani toimitetaan?
Arvioidut toimitusajat riippuvat tuotteesta ja tarkan toimitusajan näet tuotesivuilta.
Toimituspäivä vaihtelee sen mukaan minkä toimitustavan valitset ja tämän voit päättää ostoskorivaiheessa. Mikäli Express-kuljetus on mahdollinen mainitsemme sen myös tuotesivuilla.
Arvioidun toimituspäivän löydät tuotesivun oikeasta laidasta, aivan hinnan ja toimitusmaksun alta.
Emme voi taata tarkkaa toimituspäivää sillä olemme myös kuljetusyhtiön toiminnan varassa ja välillä myöhästymisiä tapahtuu, joihin me emme voi vaikuttaa.
Voinko valita tietyn toimituspäivän?
Ei ole mahdollista valita tiettyä toimituspäivää.
Toimitatteko samana päivänä?
Emme valitettavasti pysty toimittamaan lahjoja saman päivän aikana, mutta tarjoamme Express-toimituksen suurimmalle osalle lahjoistamme. Mikäli tämä vaihtoehto on saatavilla näet sen ostoskorivaiheessa. Mikäli et näe Express-toimitusta ostoskorissa niin tällöin tämä vaihtoehto ei ole ko. lahjalle mahdollinen.
Voinko lyhentää toimitusaikaa?
Luomme lahjasi huolella ja pyrimme toimittamaan sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Ostoskorivaiheessa voit valita useasta eri toimitusvaihtoehdosta haluamasi. Kun tilaus on tehty emme valitettavasti voi enää muuttaa toimituspäivää. Mikäli Express-toimitus on mahdollinen, kommunikoimme myös sen tuotesivulla sekä ostoskorissa.
Lahja, jonka haluan tilata on loppu varastosta. Milloin varasto täydentyy?
Pyrimme aina saamaan loppuneet tuotteet takaisin varastoon mahdollisimman pian. Heti kun tiedämme milloin varastomme täydentyy laitamme siitä tiedon tuotesivulle joten pidä sivua silmällä säännöllisesti.
Onko lahjaani varastossa?
Kaikki verkkosivuillamme olevat lahjat ovat varastossa ja jos näin ei jostain syystä ole niin informoimme siitä ko. tuotesivulla. Oletko kiinnostunut tilaamaan suuremman määrän? Ota ystävällisesti yhteys liikelahjojen myyntiimme 09 42450796 ja saat lisätietoa saatavilla olevista tuotemääristä.
Voidaanko lahja toimittaa Euroopan ulkopuolelle?
Toimitamme suurimman osan lahjoistamme maailmanlaajuisesti.
Arvioidut toimitusajat riippuvat tuotteesta ja tarkan toimitusajan näet tuotesivuilta.
Toimituspäivä vaihtelee sen mukaan minkä toimitustavan valitset ja tämän voit päättää ostoskorivaiheessa. Mikäli Express-kuljetus on mahdollinen mainitsemme sen myös tuotesivuilla.
Arvioidun toimituspäivän löydät tuotesivun oikeasta laidasta, aivan hinnan ja toimitusmaksun alta.
Tuotesivulla, jos klikkaat toimituskuluja, uusi ikkuna avautuu, jossa voit valita mihin maahan haluat toimituksen ja kun klikkaat Enter niin näet toimitusmaksun ja arvioidun toimitusajan.
Emme voi taata tarkkaa toimituspäivää sillä olemme myös kuljetusyhtiön toiminnan varassa ja välillä myöhästymisiä tapahtuu, joihin me emme voi vaikuttaa.
Voinko tilata useamman lahjan kerralla?
On ehdottomasti mahdollista tilata useampi lahja kerralla!
Se tapahtuu näin:
1. Mene ensimmäisen tuotteen tuotesivulle ja aloita tuotteen yksilöinti klikkaamalla vihreää painiketta.
2. Kun olet täysin tyytyväinen luomaasi lahjaan lisää tuote ostoskoriin.
3. Ennen kuin täytät henkilötietosi niin näet pienen nuolipainikkeen sivun vasemmassa ylälaidassa (
Voidaanko lahjani lähettää useampiin osoitteisiin?
Sinun on mahdollista lisätä vain yksi toimitusosoite per tilaus. Jos haluat, että lahjat lähetetään eri osoitteisiin niin sinun tulee tilata ja maksaa ne erikseen.
Mitkä ovat toimituskulut?
Toimituskulut voivat vaihdella lahjasta riippuen. Tarkan toimituskulun löydät tuotesivulta tuotekuvan oikealta puolelta, aivan hinnan alta.
Mikäli tilaat useamman kuin yhden lahjan niin toimistuskulu lasketaan sinulle ostoskorivaiheessa.
Löydät kaikki tuotteeseen liittyvät lisätiedot tuotesivulta tuotekuvan alapuolelta. Sieltä löydät tietoa tuotteen mitoista, materiaalista, yksilöinnistä sekä muuta hyödyllistä tietoa.
Mistä tiedän, että kuvani on tarpeeksi korkealaatuinen?
Haluamme, että olet täysin tyytyväinen lahjaasi ja siksi on tärkeää, että käytät tarpeeksi korkealaatuisia kuvia. Mikäli kuva(t), jotka olet ladannut tuotteeseen eivät ole tarpeeksi korkealaatuisia sinulle ilmoitetaan siitä yksilöintivaiheessa kun olet kuvaohjelmassa. Jos tämä varoitus ilmestyy sinulle ja päätät siitä huolimatta tilata tuotteen niin lopputulos on sinun omalla vastuullasi. Oletko epävarma? Siinä tapauksessa voit lähettää kuvan meille sähköpostitse ja voimme tarkistaa kuvasi laadun.
Voinko tallentaa tilaukseni?
Luomasi tilaus säilyy ostoskorissa muutaman päivän ajan. Tarkka aika riippuu laitteestasi sekä asetuksista. Jos haluat viimeistellä tilauksesi myöhemmin niin suosittelemme, että et sulje laitetta jotta tilauksesi ei häviä ostoskorista.
Kuinka voin poistaa lahjan ostoskorista?
Ostoskorissa, aivan valitsemasi lahjan alapuolella on painike, jolla voit poistaa lahjan ostoskorista. Painike näyttää roskakorilta.
Voinko käyttää erityismerkkejä?
Voit käyttää erikoismerkkejä yksilöinnissä, mutta et valitettavasti kyrillisiä, aasialaisia, kreikkalaisia tai arabialaisia merkkejä johtuen (ei niin kiinnostavista) teknisistä syistä. Voit myös käyttää emoticon-merkkejä. Jos näet, että valitsemasi erikoismerkki ei näy kunnolla esikatselussa tai tilausvahvistuksessa niin ota välittömästi yhteys asiakaspalveluun. Mikäli haluat käyttää merkkejä, joita ohjelmamme ei tue niin suosittelemme luomaan ensin kuvan, jossa olet käyttänyt haluamiasi merkkejä ja sen jälkeen voit ladata kuvan sellaisenaan kuvaohjelmassamme.
Voinko kaiverruttaa oman designin tai logon?
Oman designin tai logon käyttäminen on mahdollista, mutta minimitilausmäärä on 18 kappaletta. Ja tietenkin riippuen siitä, designin kaiverrus onnistuu laadukkaasti.
Mikäli olet kiinnostunut tilaamaan tuotteita omalla designilla niin ota yhteys liikelahjojen myyntiimme b2b@yoursurprise.nl, kerro mistä lahjasta on kyse, mikä on tilausmäärä ja liitä viestiin design tai logo. Liikelahjatiimimme tarkistaa sen jälkeen materiaalin ja tekee sinulle tarjouksen.
Jos haluat tilata vähemmän kuin 18 kappaletta niin valitettavasti emme pysty kaivertamaan omaa designiasi, mutta valitse sen sijaan joku kuvaohjelmassamme olevista vaihtoehdoista ja lisää siihen oma tekstisi.
Voinko luoda eri yksilöinnin setin eri osiin?
Setin kaikkiin osiin tulee sama yksilöinti. Ei ole mahdollista luoda eri yksilöintiä setin eri tuotteisiin. Mikäli haluat eri yksilöinnin lahjoihin sinun tulee valita lahjat yksitellen ja luoda niihin yksilöinnit erikseen ja sen jälkeen voit maksaa koko tilauksen kerralla ostoskorissa.
Voinko yhdistää kuvan ja tekstiä samaan tuotteeseen?
Haluamme auttaa sinua luomaan parhaan mahdollisen lahjan ja siksi voitkin lisätä sekä kuvan että tekstin melkein kaikkiin lahjoihin. Mikäli et pysty lisäämään kuvaohjelmassa kuvaa, tai kuvaa ja tekstiä, tämä johtuu todennäköisesti teknisistä rajoitteista. Esimerkkinä tästä on vaikkapa kaiverrettavat lahjat, jotka on valmistettu puusta tai lasista.
Voinko lisätä lahjaan ylimääräistä tekstiä?
Ylimääräistä tekstiä voi lisätä suurimpaan osaan lahjoistamme. Klikkaa ‘Lisää’ -painiketta kuvaohjelmassa ja sinulle ilmestyy uusi tekstirivi. Tämä mahdollistaa, että voit jakaa pitkän tekstin useammalle riville. Tunnistat tämän painikkeen ‘+’ merkistä!
Minkälaista tiedostoa voin käyttää?
Verkkosivumme voi käyttää JPG tai PNG -tiedostoja. PDF-tiedoston käyttäminen ei ole mahdollista. Parhaan tuloksen takaamiseksi suosittelemme käyttämään PNG-tiedostoa läpinäkyvällä taustalla.
Mikä on ilmainen tervehdyskortti ja miltä se näyttää?
Tervehdyskortti on paras tapa kertoa vastaanottajalle kuka on lahjan lähettäjä. Kortissa on hauska design, voit lisätä siihen haluamasi tekstin ja se on täysin ilmainen! Ostoskoriin siirtyessäsi sinulle avautuu uusi pienempi ikkuna, jossa voit lisätä korttiin viestin.
Voinko tilata suklaalahjoja kesällä?
Suklaalahjoja voi tilata vuoden ympäri. Kun lämpötila kohoaa yli 25 asteen niin emme voi taata, että suklaa saapuu moitteettomassa kunnossa. Suosittelemme tällöin valitsemaan lahjan, jossa ei ole sulamisriskiä. Mikäli tilaat suklaan korkeampien lämpötilojen aikaan, tilaus on omalla vastuullasi.
Mikä on vaatelahjojen istuvuus?
Jotta varmasti tilaat oikean koon vaatelahjoista olemme lisänneet tuotesivulle kokotaulukon. Löydät taulukon aivan kokovaihtoehtojen alta. Oletko silti epävarma minkä koon valita? Ota silloin yhteys asiakaspalveluumme.
Painetaanko valitsemani kuvan ympärillä oleva valkoinen alue tuotteeseen?
Jos näet valkoisen alueen valitsemasi kuvan ympärillä on hyvin todennäköistä, että käytät JPG tiedostoa. Jos käytät PNG tiedostoa niin kuvasi ilmaantuu tuotteeseen ilman valkoista taustaa. Etkö tiedä mitä tehdä? Lähetä meille sähköpostitse tiedosto, jota haluat käyttää ja voimme tarkistaa sinulle miten kuva painetaan tuotteeseen.
Maksu
Voiko valitsemani lahjan hinta muuttua?
Lahjan hinta on kiinni tuotteen saatavuudesta ja siitä kuinka suosittu lahja on. Näin ollen lahjan hinta voi muuttua.
Mitkä ovat mahdolliset maksuvaihtoehdot?
Voit valita useasta eri maksuvaihtoehdosta. Jos haluat vastaanottaa lahjan mahdollisimman nopeasti valitse yksi seuraavista maksuvaihtoehdoista: luottokortti tai verkkopankkimaksu. Näin vastaanotamme maksusi välittömästi ja voimme aloittaa lahjasi valmistelun saman tien.
Voinko tilata tuotteita tilille?
Ostoksia yksityishenkilönä ei ole mahdollista kerryttää tilille.
Mikäli olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta yrityksenä, ota ystävällisesti yhteys yritysmyyntiimme 09 42450796 / b2b@yoursurprise.fi
Voinko postittaa tilaukseni?
Valitse Klarna-maksuvaihtoehdoksi tilauksen myöhästyminen.
Mitkä ovat YourSurprisen pankkitiedot maksua varten?
Maksun voi suorittaa seuraavalle tilille:
IBAN nro.: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT- / BIC-koodi: RABONL2U
Mitkä ovat YourSurprisen kauppakamari ja ALV-numero?
Kauppakamarinumeromme on 22057264 ja ALV-numeromme NL.820845437B01.
Sisältääkö tilaukseni laskun?
Lasku ja kaikki muu tilaukseen liittyvä tieto toimitetaan sinulle ainoastaan sähköpostitse. Lahja lähetetään ilman mitään ostotietoja lahjan mukana, jotta lahjan vastaanottaja ei näe niitä. Vastaanottaja saa vain mahtavan lahjan! Haluatko kertoa lahjan vastaanottajalle, että sinä lähetit lahjan? Siinä tapauksessa täytä ostoskorivaiheessa ilmainen tervehdyskortti ja liitämme sen lahjan mukaan.
Voinko tehdä muutoksia laskuuni?
Siihen saakka kunnes lahjasi lähetetään meiltä voit tehdä muutoksia tilaukseesi. Sen jälkeen kun lahja on lähtenyt meiltä emme voi muuttaa tilauksen tietoja. Nopein tapa varmistaa, että kerkeämme tehdä muutoksen on ottaa meihin yhteys puhelimitse.
Tilauksen tila
Mikä on tilaukseni status?
Voit nähdä tilauksesi tilanteen kirjautumalla sisään MySurprise-tilille. Katso alta mitä eri statukset tarkoittavat:
- Odottaa maksua: emme ole vielä vastaanottaneet maksuasi.
- Tilauksesi on tuotannossa: valmistelemme paraikaa ainutlaatuista lahjaasi.
- Tilauksesi peruutetaan: tilauksesi on peruttu eli lahjaasi ei valmisteta tai lähetetä.
- Tilauksesi on lähetetty: pidä postia silmällä sillä lahjasi on matkalla!
Saanko tilausvahvistuksen tilaukseni jälkeen?
Tilauksen jälkeen sinulle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus. Jos et löydä sähköpostia niin tarkista ensin roskaposti.
Mikäli et löydä tilausvahvistusta roskapostin joukosta niin tarkista jättämäsi sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus. Jos sähköpostissa on virhe, ota yhteys asiakaspalveluumme. Me korjaamme virheen ja lähetämme tilausvahvistuksen uudelleen.
Onko sähköpostiosoite oikein, mutta et ole vastaanottanut tilausvahvistusta? Ota yhteys asiakaspalveluumme.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Mikäli tilauksesi status on ‘odottaa maksua’ niin voit pyytää muutosta sekä yksilöintiin että toimitusosoitteeseen. Ota puhelimitse yhteys asiakaspalveluumme pyytääksesi muutosta tilaukseesi. Näet tilauksesi statuksen kirjautumalla MySurprise -tilillesi. Jos tilauksen status on ‘tuotannossa’ niin tilaukseen ei ole mahdollista tehdä muutoksia.
Voinko lisätä lahjan jo tekemääni tilaukseen?
Heti kun olet tehnyt tilauksen alamme työstämään lahjaasi, jotta se toimitetaan sinulle luvattuna ajankohtana. Tästä syystä jo käsiteltyyn tilaukseen ei ole mahdollista lisätä lahjoja.
Voit perua tilauksen vain jos et ole vielä maksanut sitä. Tarkista tilauksesi status MySurprise -tililtäsi. Jos status on ‘tuotannossa’ tai ‘lähetetty’ tämä tarkoittaa, että lahjasi on jo luotu ja tilausta ei voi enää perua. Mikäli haluat perua tilauksesi niin ota ystävällisesti puhelimitse yhteys asiakaspalveluumme, jotta voimme muuttaa tilauksesi statuksen ennen kuin se menee tuotantoon.
En näe lisäämääni tekstiä tuotteessa, joka on tilausvahvistuksessa, onko jokin vialla?
Useimpien lahjojen kohdalla voimme näyttää oman luonnoksesi tilausvahvistuksessa, mutta valitettavasti teknisistä syistä tämä ei ole mahdollista ihan kaikkien lahjojen kohdalla. Joidenkin lahjojen kohdalla tilausvahvistuksessa näkyy lisäämäsi teksti kuvasta erillisenä. Jos olet epävarma, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Toimitus
Milloin lahjani toimitetaan?
Arvioidut toimitusajat riippuvat tuotteesta ja tarkan toimitusajan näet tuotesivuilta.
Toimituspäivä vaihtelee sen mukaan minkä toimitustavan valitset ja tämän voit päättää ostoskorivaiheessa. Mikäli Express-kuljetus on mahdollinen mainitsemme sen myös tuotesivuilla.
Arvioidun toimituspäivän löydät tuotesivun oikeasta laidasta, aivan hinnan ja toimitusmaksun alta.
Emme voi taata tarkkaa toimituspäivää sillä olemme myös kuljetusyhtiön toiminnan varassa ja välillä myöhästymisiä tapahtuu, joihin me emme voi vaikuttaa.
Tietääkö lahjansaaja kuka on lahjan lähettäjä?
Voit aina lisätä lahjaan oman nimesi ja viestin. Haluatko ilmaista jotenkin muuten, että lahja on sinulta? Lisää ilmainen tervehdyskortti! Voit lisätä kortin ostoskorin ensimmäisessä vaiheessa. Kun siirryt ostoskoriin sinulle aukeaa uusi ikkuna, jossa voit lisätä tekstin tervehdyskorttiin. Jos et valitse kumpaakaan edellä mainituista vaihtoehdoista niin lahjasi lähetetään anonyymisti. Ehkä hauska idea jos kyseessä on salainen ihastus!
Kuinka lahjani lähetetään?
Toimimme useiden eri kuljetusyhtiöiden kanssa ja kuljetus riippuu lahjasta. Jos haluat tietää tarkemmin kuljetuksesta niin mene tuotesivulle ja klikkaa hinnan alapuolelta ‘toimituskulut’ linkkiä. Sinulle avautuu ikkuna, josta näet tarkemman toimitusajan ja kuljetusyhtiön, joka toimittaa lahjan. Jos meillä on kuljetuksessa useita vaihtoehtoja niin ne näytetään sinulle myös ostoskorivaiheessa, jolloin voit valita haluamasi kuljetusvaihtoehdon.
Mahtuuko pakettini postiluukusta?
Mikäli pakettisi mahtuu postiluukusta se kerrotaan sinulle toimitusvahvistuksessa, joka lähetetään sähköpostitse siinä vaiheessa kun paketti lähetetään meiltä.
Milloin tarkalleen pakettini toimitetaan?
Tarkka toimitusaika riippuu paketin koosta, kuljetusyhtiön valinnasta ja mihin paketti toimitetaan maantieteellisesti. Tarkempaa tietoa toimituksesta näet sinulle toimitetun seurantalinkin kautta tai voit olla suoraan yhteydessä kuljetusyhtiöön mikäli kaipaat tarkempaa tietoa.
Voinko seurata tilaukseni kulkua?
Sinulle lähetetään sähköpostitse toimitusvahvistus siinä vaiheessa kun lahjasi lähtee meiltä. Tässä sähköpostissa on seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lahjan kulkua heti sen jälkeen kun kuljetusyritys on skannannut paketin omaan järjestelmäänsä. Jos et pysty seuraamaan paketin kulkua tai kaipaat lisätietoa niin ota ystävällisesti yhteys asiakaspalveluumme.
Sinulle lähetetään toimitusvahvistus sähköpostitse siinä vaiheessa kun tilauksesi on lähtenyt meiltä. Voit myös tarkistaa tilauksesi tilanteen MySurprise -tililtäsi.
Seurantalinkkini ei toimi. Mitä teen?
Tarkista ensin, että tilauksesi on lähetetty. Jos tilaus on lähetetty ja seurantalinkki ei toimi niin ota yhteys asiakaspalveluumme.
Mihin aikaan pakettini toimitetaan?
Tarkka toimitusaika riippuu paketin koosta, kuljetusyhtiön valinnasta ja mihin paketti toimitetaan maantieteellisesti. Tarkempaa tietoa toimituksesta näet sinulle toimitetun seurantalinkin kautta tai voit olla suoraan yhteydessä kuljetusyhtiöön mikäli kaipaat tarkempaa tietoa.
Mitä tapahtuu paketille jos en ole kotona toimitusajankohtana?
Mikäli tilauksesi mahtuu postilaatikkoon tai postiluukusta, ei ole ongelma, että et ole kotona kun paketti toimitetaan. Kuljettaja toimittaa paketin tällöin postilaatikkoon.
Mikäli tilauksesi ei mahdu postilaatikkoon tai postiluukusta, kuljettaja jättää paketin naapurille, vie paketin noutopisteeseen tai yrittää toimitusta seuraavana arkipäivänä. Kaikissa näissä tapauksissa sinulle jätetään siitä tieto postilaatikkoon. Mikäli toimitus ei onnistu useiden yritysten jälkeen tai sitä ei noudeta noutopisteestä, paketti palautuu YourSurpriselle.
Asiakaspalvelu & yhteystiedot
Lahjani saapui vahingoittuneena. Mitä teen?
Olemme pahoillamme, että lahjasi saapui vahingoittuneena! Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää mitä on tapahtunut ja löytää sopivan ratkaisun. Mikäli olet meihin yhteydessä sähköpostitse on hyödyllistä jos liität sähköpostiin kuvan rikkoutuneesta tai viallisesta tuotteesta sekä tilausnumeron.
Tilauksestani puuttuu tuotteita. Mitä teen?
Onpa harmillista, että tilauksesi on saapunut vajaana. Ajoittain jaamme suuret tilaukset useisiin toimituksiin, tällaisessa tapauksessa sinulle toimitetaan toimitusvahvistuksessa useampi seurantalinkki, joista voit seurata lahjojen kulkua. Mikäli tilauksesi toimitetaan yhdessä erässä ja toimituksesta puuttuu jotain ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme.
Lahjani ei ole sellainen kuin odotin. Mitä teen?
Olemme pahoillamme, että lahja ei vastannut odotuksiasi. Lähetä meille ystävällisesti sähköpostia kertoen meille miksi et ole lahjaan tyytyväinen ja liitä sähköpostiin mahdollisesti myös kuva tuotteesta tai ongelmasta. Ilmoita viestissäsi myös tilausnumero. Arvioimme sitten tilanteen ja löydämme varmasti sopivan ratkaisun.
Lahjani on palautettu lähettäjälle. Mitä teen?
Mikäli olet vastaanottanut viestin kuljetusyritykseltä, että pakettisi on palautunut lähettäjälle, tai näet tämän tiedon seurantalinkin kautta, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua vastaanottamaan paketin mahdollisimman nopeasti.
Voinko vaihtaa tai palauttaa lahjan?
Koska olet tilannut yksilöidyn lahjan omalla kuvalla tai tekstillä lahja on ainutlaatuinen ja emme voi ottaa sitä takaisin palautuksena tai vaihtona. Jos et ole tyytyväinen lahjaan ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja löydämme varmasti sopivan ratkaisun.
Kuinka voin olla yhteydessä asiakaspalveluun?
Mikäli tarvitset apua tilauksen kanssa tai sinulla on kysymys ota yhteys asiakaspalveluumme, joko puhelimitse 09 42450796 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@yoursurprise.fi. Voit myös lähettää meille chattiviestin verkkosivuillamme.
Mitä YourSurprise tekee kuvillani?
Käsittelemme kuviasi kuten muitakin yksityistietoja eli erityisellä huolella. Käytämme kuviasi ainoastaan lahjasi luomiseen emmekä missään nimessä ikinä jaa niitä ulkopuolisille osapuolille.
Tallennamme kuvasi, jotta voimme luoda siitä lahjasi. Pidämme kuvasi tallessa enintään 24 kuukautta tilauksen tekemisestä. Teemme näin, jotta voimme tarvittaessa luoda lahjan uudelleen mikäli siinä on ollut vika tai mikäli toivot tilata saman lahjan uudelleen. Mikäli lataat kuvan, mutta päätät olla tilaamatta lahjaa, kuvasi säilyy enintään 30 päivää järjestelmässämme. Mikäli haluat poistaa kuvasi nopeammin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Pitääkö YourSurprise henkilökohtaiset tietoni turvassa?
Olemme iloisia, että olet asiakkaamme ja takaamme, että henkilökohtaiset tietosi ovat aina meillä turvassa. Kaikki tietosi, jotka jaat kanssamme tallennetaan turvallista SSL yhteyttä hyödyntäen. Tämä tarkoittaa, että vain muutamalla henkilöllä on pääsy tietoihisi ja vain mikäli siihen on tarve. Käytämme tietojasi vain lahjasi luomiseen ja tilauksesi käsittelyyn emmekä koskaan jaa tietojasi ulkopuoliselle taholle.
Olen syöttänyt sähköpostisoitteeni väärin! Mitä teen?
Sitä sattuu! Ota yhteys asiakaspalveluumme ja korjaamme sen mielellämme.
Voinko toistaa aikaisemman tilaukseni?
Oletko niin tyytyväinen lahjaan, että haluat tehdä saman tilauksen uudestaan? Se onnistuu! Kahden vuoden sisällä sinun on mahdollista toistaa aiempi tilauksesi ilman, että sinun täytyy luoda yksilöinti uudelleen. Toimita meille vain alkuperäinen tilausnumero sähköpostitse, puhelimitse tai chatin kautta ja me teemme loput. Sinulle tulee uudesta tilauksesta tilausvahvistus maksuohjeineen.
MySurprise
Vahvistuslinkkini on vanhentunut, mitä minun pitää tehdä?
Jos vahvistuslinkki on vanhentunut voit pyytää uuden linkin käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Jos sinulla herää kysymyksiä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
MySurprise on henkilökohtainen tilipalvelu, jonka YourSurprise tarjoaa käyttöösi. Voit luoda henkilökohtaisen tilin rekisteröimällä itsesi MySurprise-palvelun kautta. Kun olet rekisteröinyt itsesi sinulle saapuu sähköposti, jonka kautta voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään henkilökohtaiselle MySurprise-tilillesi käyttäen valitsemaasi salasanaa. Tilin avulla voit seurata ja tarkistaa tilauksesi etenemistä 24 tuntia vuorokaudessa ja voit myös tarvittaessa päivittää yhteystietosi. Kaikki tietosi käsitellään luottamuksella ja tallennetaan turvallisesti YourSurprisen omalle serverille. YourSurprise noudattaa lainmukaisia vaatimuksia henkilötietojen säilytystä koskien. Voit myös kirjautua tilillesi käyttäen Facebook- tai Google-tiliäsi.
Olen unohtanut MySurprise-tilini salasanan. Mitä teen?
Voit luoda uuden salasanan klikkaamalla 'Unohdin salasanan' painiketta MySurprise-sivulla. Syötä sähköpostiosoitteesi ja sinulle saapuu linkki, jonka kautta voit syöttää uuden salasanan.
Kuinka voin muuttaa tietojani MySurprise-tililläni?
Voit muuttaa tietojasi MySurprise-tililläsi milloin vain. Ensin sinun tulee kirjautua sisään. Kun olet muuttanut tietosi sinua pyydetään tarkistamaan ja tallentamaan ne. Heti tämän jälkeen uusia tietojasi käytetään seuraavassa tilauksessasi.
En halua enää vastaanottaa YourSurprise-sähköposteja. Mitä teen?
Onpa harmi, että et halua enää vastaanottaa sähköposteja meiltä. Lähetä ystävällisesti sähköpostia asiakaspalveluumme ja kerro meille, että haluat, että poistamme sinut sähköpostilistaltamme. Jos muutat mielesi olet enemmän kuin tervetullut liittymään uudestaan!
Alennukset ja lahjakortit
Onko teillä kampanjoita tai alennuksia?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat aina ensimmäisenä tietää kampanjoistamme ja alennuksista! Kun tilaat uutiskirjeen saat myös 20% alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi.
Kuinka hyödynnän alennuskoodini?
Voit hyödyntää alennuskoodin ostoskorivaiheessa syöttämällä alennuskoodin sille kuuluvaan kenttään. Syötä koodi ja klikkaa nuolta aktivoidaksesi koodin ja sen jälkeen alennus lisätään automaattisesti ostoksiisi. Voit käyttää yhden alennuskoodin tilausta kohden.
Mihin asti alennuskoodini on voimassa?
Alennuskoodien voimassaoloajat vaihtelevat alennuskoodista riippuen.
Kun tarjoamme alennuskoodin, kerromme samalla päivämäärän, jolloin kyseisen koodin voimassaoloaika päättyy.
Kun tämä päivämäärä on mennyt, koodia ei voi enää käyttää.
Alennuskoodini ei toimi. Mitä minun pitää tehdä?
Varmista ensin, että olet syöttänyt alennuskoodin oikein, mukaan lukien isot ja pienet kirjaimet. Varmista, ettet ole vahingossa kirjoittanut ylimääräistä välilyöntiä tai pistettä. Jos nämä ovat oikein, on mahdollista, että tilauksesi ei täytä alennuskoodivaatimuksia. Syynä voi olla, että tilauksesi on alle vähimmäisarvon tai alennus ei kelpaa valitsemallesi lahjalle. Jos näin ei ole, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa mielellään.
Unohdin lisätä alennuskoodini, voiko sen lisätä jälkeenpäin?
Jos olet unohtanut lisätä alennuskoodisi etkä ole vielä viimeistellyt ostoksesi maksua, ota ystävällisesti yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse. Varmista, että sinulla on tilausnumero ja alennuskoodi valmiina. Jos maksu on jo suoritettu, emme pysty enää lisäämään alennuskoodiasi ostokseesi.
Kuinka hyödynnän lahjakortin?
YourSurprise lahjakortin voi hyödyntää seuraavan linkin kautta: https://www.yoursurprise.fi/lunasta-lahjakortti
Löydät henkilökohtaisen kuponkikoodisi kupongin sisältä. Tämä koodi koostuu 14:stä merkistä. Syötä yksilöllinen lahjakortin koodi kohtaan ’kuponkikoodi’. Klikkaa sen jälkeen ‘lunasta’ ja lahjakortin summa lisätään ostoskoriisi. Ja sitten tietenkin voit alkaa miettimään mitä haluat tilata!