Auta

Tilauksen tekeminen

Lähetetäänkö minulle tilausvahvistus kun olen tehnyt tilauksen?
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme sinulle automaattisesti vahvistussähköpostin, jonka pitäisi saapua noin 5 minuuttia tilauksen tekemisen jälkeen. Jos et löydä sähköpostia, tarkista ensin roskapostisi.

Jos et löydä sitä roskapostistasi, varmista sähköpostin oikeinkirjoitus. Jos siinä on virhe, ota meihin yhteyttä. Korjaamme sähköpostiosoitteen ja lähetämme uudelleen sinulle vahvistussähköpostin. Onko sähköpostisi kirjoitettu oikein, mutta et ole vielä saanut sähköpostia? Ota meihin yhteyttä.

Lähetetäänkö lasku tilaukseni mukana?
Lasku ja kaikki lahjaan liittyvät tiedot lähetetään sähköpostitse ainoastaan sinulle. Lahjan mukana ei lähetetä näitä tietoja, jotta sen saaja ei näe niitä. He näkevät ainoastaan upean lahjan! Haluatko saajan tietävän kuka lähetti lahjan? Kirjoita hieno ilmainen kortti ostoskorissa!

Kuinka nopeasti räätälöity lahjani lähetään?
Näet toimitusehdot tuotesivulla tuotteen hinnan alla. Tästä näet tietyn tuotteen arvioidun toimituspäivän/toimituspäivät tilaushetkellä.

Voiko toimitusaikaa nopeuttaa?
Lahjasi räätälöiminen ja lähettäminen nopeasti on meille tärkeää. Toimitustiedot sivustollamme vastaavat nopeinta mahdollista toimitusta.

Saako lahjan saaja tietää kuka lähetti sen?
Voit aina lisätä nimesi ja tekstin lahjasi mukana. Haluaisitko vaihtoehtoisen tavan paljastaa kuka on lähettänyt lahjan? Lisää ilmainen kortti! Voit tehdä sen ostoskorin ensimmäisessä tilausvaiheessa. Voit lisätä korttiin henkilökohtaisen viestin ja nimesi. Jos et valitse kumpaakaan vaihtoehtoa, lahjasi lähetetään nimettömänä, ehkäpä hauska idea ystävänpäivänä!

Mikä on ilmainen kortti?
Kortti on paras keino kertoa lahjan saajalle, että sinä olen lähettänyt sen. Kortti on hauskasti tulostettu ja se on ilmainen lahja meiltä sinulle!

Voinko käyttää erikoismerkkejä?
Räätälöidäksesi lahjan, on mahdollista käyttää erikoismerkkejä, lukuun ottamatta kyrillisiä, kiinalaisia, kreikkalaisia ja arabialaisia merkkejä (ei niin kiinnostavista) teknisistä syistä johtuen. Voit myös käyttää hymiöitä. Jos erikoismerkit eivät näy oikeilla tavalla lopullisessa versiossa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.

Voidaanko lahjani lähettää ulkomaille?
Ehdottomasti! Voit valita lähetysosoitteen ostoskorin toisessa tilausvaiheessa. Jos sinua kiinnostaa tietää kuinka paljon lähetyskulut ovat ulkomaille, klikkaa tuotteen hinnalla alla olevaa lähetyskulut-kohtaa. Tästä näet lähetyskulujen tarkan hinnan ja lahjasi toimitusehdot.

Löytyykö valitsemaani lahjaa varastosta?
Nettisivustollamme olevia lahjoja on aina varastossa, jollei muuten ilmoiteta. Haluatko tilata suurempia määriä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun varastossa olevien tuotteiden tämän hetkiseen saatavuuteen liittyen.

Voinko tilata suklaata sisältäviä lahjoja kesällä?
Suklaatuotteita on mahdollista tilata ja lähettää ympäri vuoden. Lämpötilan ollessa yli 20 °C:sta, emme voi kuitenkaan taata suklaan laatua lähetyksissä. Suklaata sisältävät lahjasi lähetetään omalla vastuullasi.

Tulostetaanko mallissani oleva valkoinen tausta tilamaani kankaasta valmistettuun lahjaan?
Jos näet kuvaasi ympäröivän valkoisen alueen, olet luultavasti käyttänyt JPG-tiedostoa. Jos käytät PNG-tiedostoa, se leikkaa siististi ylimääräiset valkoiset alueet etkä näe niitä lopullisessa lahjassasi. Etkö ole varma miten voit tehdä tämän? Lähetä meille sähköpostitse kuva, jota haluat käyttää ja mainitse lahja, johon haluat kyseisen kuvan. Voimme sovittaa kuvan lahjaasi.

Kuinka tiedän minkä koon valitsen kun kyseessä on vaatelahja?
Jokainen lahjan saaja on ainutlaatuinen! Varmistaaksesi, että tilaat oikean koon, on käytössäsi tuotesivulta löytyvä kokotaulukko. Voit klikata linkkiä lahjan tietojen alla.

Voinko yhdistää tekstin ja kuvan tai mahdollisesti lisätekstin?
Haluamme auttaa sinua valitsemaan parhaan mahdollisen lahjan. Tämän takia voit halutessasi lisätä kuvan ja tekstin suurimpaan osaan lahjoista.

Jos et voi lisätä kuvaa tai kuvaa tekstin kanssa, tämä johtuu usein siitä ettei se ole mahdollista teknisistä syistä kyseisen lahjan kohdalla. Esimerkkejä ovat kaiverrukset puuhun tai lasiin.

Kuinka tiedän, että kuvan resoluutio tarpeeksi suuri?
Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen lahjasi suhteen. Tämän takia on tärkeää käyttää korkealaatuisia kuvia. Jos kuvan tai kuvien resoluutio ei ole tarpeeksi korkea suuri parasta mahdollista lopputulosta varten, saat tästä ilmoituksen räätälöintivaiheessa. Etkö ole varma? Lähetä kuva sähköpostitse asiakaspalveluumme ja mainitse lahja, jonka haluat tilata ja varmistamme kuvan laadun.

Maksu

Onko mitään erikoistarjouksia tai -alennuksia käytössä tällä hetkellä?
Ole aina ensimmäinen, joka kuulee erikoistarjouksistamme ja -alennuksistamme uutiskirjeemme välityksellä! Rekisteröidy tästä https://www.yoursurprise.fi/alennuskoodi&lang=fi ja saat 10% alennuksen ensimmäisestä tilauksestasi.

Mitkä ovat YourSurprisen pankkitiedot?
Pankkitietomme ovat:
IBAN nro.: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT- / BIC-koodi: RABONL2U

Mitkä maksutavat ovat käytössä?
Saatavilla on useita eri maksutapoja, nämä ovat: Klarna, luottokortti, Paypal tai verkkopankkisiirto. Nähdäksesi käytössäsi olevat maksutavat, valitse, räätälöi ja lisää lahja(t) ostoskoriisi. Tässä vaiheessa pyydämme sinulta osoitetietoja ja siirrämme sinut maksusivulle, jossa näet ja voit valita saatavilla olevista maksutavoista sinulle sopivimman. Ota huomioon, että verkkopankissa tehtävän pankkisiirron käsittelyssä voi mennä jopa 3 päivää ja emme ala käsittelemään lahjojesi tilausta ennen kun maksu on suoritettu, jolloin arvioitu toimituspäivä(t) viivästyy.

Onko mahdollista maksaa laskulla?
Yksityishenkilöt eivät voi maksaa tilauksia laskulla. Jos haluat tehdä yritystilauksen ja maksaa laskulla, ota yhteyttä yritysosastoomme numerossa 044 20 3318 0348.

Voinko postittaa tilaukseni?
Valitse Klarna-maksuvaihtoehdoksi tilauksen myöhästyminen.

Kuinka voin käyttää alennuskoodin tai lahjakortin?
Voit antaa alennuskoodisi maksun vaiheessa ostoskorin aikana. Anna koodisi ja aktivoi koodi napsauttamalla nuolta, jonka jälkeen alennusta vähennetään automaattisesti kokonaismäärästä. Yksi alennuskoodi voidaan käyttää tilauksesta.

YourSurprise-lahjakortti voidaan lunastaa seuraavan linkin kautta: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Voit kirjoittaa henkilökohtaisen lahjakorttikoodin ‘Lahjakorttikoodi’-kohdassa. Sitten klikkaa lunastaaksesi se ja lahjakortin summa lisätään ostoskoriisi. Nyt voit tutustua hienoihin räätälöityihin lahjoihimme!

Kuinka paljon toimituskulut maksavat?
Löydät tarkat toimituskulut ja –tavat valitsemasi lahjan tuotesivulla.

Tilauksen tila

Mikä on tilaukseni tila?
Tilauksesi tila on näkyvillä kun kirjaudut MySurprise-sivulle. Näe alta mitä eri tilat tarkoittavat:

  • Maksu suorittamatta: emme ole vielä saaneet tämän tilauksen maksua.
  • Käsiteltävänä: valmistamme parhaillaan räätälöityä lahjaasi.
  • Peruttu: tilauksesi on peruttu, tämä tarkoittaa ettei sitä valmisteta eikä lähetetä.
  • Lähetetty: pidä silmällä postilaatikkoasi, lahjasi on matkalla luoksesi!

Voinko tehdä muutoksia tilauksen tekemisen jälkeen?
Jos tilauksesi on ‘Maksu suorittamatta’ -tilassa, voit tehdä muutoksia räätälöintiin ja muuttaa osoitetietoja. Löydät tilauksen tilan kun kirjaudut MySurprise-sivulle ja katsot tilauksiasi. Jos haluat myöhemmässä vaiheessa varmistaa, että muutokset ovat tehty oikein, soita asiakaspalveluumme ja tarkistamme tämän.

Onko räätälöintisi on täydellinen, mutta haluat muuttaa osoitetietoja? Tämä on mahdollista kun tila on ‘Maksu suosittamatta’ tai ‘Käsiteltävänä. Tarkista tilauksesi tila ja ota meihin yhteyttä tehtyäsi muutokset.

Voinko perua tilaukseni?
Voit perua tilauksesi ainoastaan silloin kun maksua ei ole suoritettu. Voit tarkistaa tilauksesi tilan kun kirjaudut ‘MySurprise’-sivulle. Jos tilauksen tila on ’ Käsiteltävänä’ tai ‘Lähetetty’, tämä tarkoittaa sitä, että lahjasi on jo valmistettu ja sitä ei voi enää perua. Ota meihin yhteyttä puhelimitse peruaksesi tilauksen, sillä tällöin voimme välittömästi muuttaa valmistuksen tilan.

Mitä ‘mikä sääli…lahjasi oli tarkoitettu annettavaksi’ -sähköposti tarkoittaa?
Jos et tee tilausta ja se odottaa ostoskorissasi, saat meiltä sähköpostia. Voit valita jos haluat tilata mahtavan lahjasi klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä. Jos et halua tehdä tilausta, voit poistaa helposti lahjasi ostoskoristasi ja emme lähetä sinulle enää sähköposteja siihen liittyen.

Toimitus & toimitus

Miten lahjani lähetetään?
Teemme yhteistyötä useiden eri kuljetusyrityksien kanssa lahjasta riippuen. Nähdäksesi mikä kuljetusyritys toimittaa lahjasi, mene lahjasivulle ja klikkaa lähetyskulut-kohtaa Löydät tämän sivun oikeilla puolella, lahjan hinnan alapuolella. Ponnahdusikkuna ilmestyy näytölle, ja tästä näet arvioidun toimituspäivän sekä kuljetusyrityksen, jota käytämme lahjan lähettämiseen.

Voinko seurata pakettini lähetystä?
Saat lähetysvahvistuksen heti kun lahjasi on lähetetty. Tämän sähköpostin mukana on seurantanumero ja linkki, josta voit seurata pakettiasi jakelupalvelussa. Jos et pysty seuraamaan pakettiasi tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko valita tietyn toimituspäivän ja/tai -osoitteen?
Suurin osa lahjoistamme voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen. Tämä on mahdollista ostoskorin toisessa tilausvaiheessa. Kun olet täyttänyt tietosi, valitse ‘Vaihtoehtoinen lähetysosoite’. Jos asut Alankomaiden ulkopuolella, voit ottaa meihin yhteyttä ja teemme muutoksen.

Et voi valita toimituspäivää.

Mitä tapahtuu lahjalleni jos en ole kotona kun se toimitetaan?
Jos lahjasi on pakattu kirjekuoreen, kenenkään ei tarvitse olla kotona ottamassa vastaan lähetystä. Postimies jättää lahjan postiluukkuun.

Jos lahjasi lähetetään pakettina ja et ole kotona sen saapuessa, se viedään postitoimistoon tai –asemalle, ja joskus paketti toimitetaan naapureillesi. Jätämme sinulle ilmoituksen tästä postiluukkuusi. Tässä ilmoituksessa kerromme miten järjestät uudelleentoimituksen tai mistä voit hakea pakettisi. Jos useista toimitusyrityksistä huolimatta emme pysty toimittamaan pakettia, lahja palautetaan YourSurpriselle.

Minä kellonaikoina lahjani voidaan toimittaa?
Toimitusaika riippuvat lahjasi paketista, jossa lähetys on lähetetty sekä toimitusalueessa. Tarkistaaksesi mihin aikaan pakettisi toimitetaan, tarkista seurantalinkistä.

Onko mahdollista lähettää lahja ulkomaille?
Voit yllättää valitsemasi henkilön ulkomailla räätälöidyllä lahjalla. Voit valita henkilön lähetysosoitteen ostoskorin toisessa tilausvaiheessa. Klikkaa hinnan alla olevaa toimistuskulut-kohtaa tuotesivulla ja voit täyttää maan, jonne haluat lähettää lahjan. Tällöin näet tarkat lähetyskulut ja toimitusehdot.

Palvelu & yhteystiedot

Lahjani ei ole odotuksieni mukainen, mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme todella pahoillamme, ettet ole tyytyväinen lahjaasi. Tämä ei ollut tarkoituksemme ja haluamme ratkaista tämän asian. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse, chatin tai Whatsapp välitykselle ja autamme välittömästi löytämään sopivan ratkaisun.

Voinko tilata uudestaan aikaisemman tilaukseni?
Oletko niin tyytyväinen lahjaasi, että haluat tilata sen uudestaan. Voimme toteuttaa pyyntösi! On mahdollista tilata uudestaan lahja kuusi kuukautta alkuperäisen tilauksen jälkeen ilman sen uudelleen räätälöintiä. Anna meille alkuperäinen tilausnumerosi sähköpostin, puhelimen tai chatin välityksellä ja hoidamme loput. Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen, jossa on ohjeet maksun tekemistä varten.

Voinko palauttaa toimitetun lahjan?
Lahjasi on räätälöity haluamallasi tavalla sinulle ja tämän takia sitä ei ole mahdollista palauttaa. Jos et ole tyytyväinen lahjaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta löydämme sopivan ratkaisun.

Mysurprise

Mikä on MySurprise?
MySurprise on YourSurprisen tarjoama henkilökohtainen palvelutilisi. Kun teet ensimmäisen tilauksesi, pyydämme sinulta henkilötietojasi. Nämä tiedot tallennetaan turvallisesti henkilökohtaiselle tilillesi. Kun teet seuraavan kerran tilauksen, voit kirjautua helposti eikä sinun tarvitse täyttää näitä tietoja, koska ne ovat täytetty jo sinun puolestasi. Tilillä näet tilauksesi ja voit seurata niitä ympäri vuorokauden sekä päivittää tietosi.

Kaikki tietosi pidetään salassa ja turvallisesti tallessa YourSurprisen suojatulla palvelimella. YourSurprise noudattaa voimassa olevia lakisääteisiä yksityisyyttä koskevia määräyksiä.

Kuinka voin kirjautua MySurpriseen?
Heti ensimmäisen tilauksesi tehtyä, sinulle lähetetään sähköpostitse MySurprise-salasana. Voit kirjautua tilillesi klikkaamalla ‘MySurprise’-kuvaketta nettisivuston oikeassa yläkulmassa. Täällä kirjoitat käyttäjänimesi ja salasanasi. Kun olet kirjautunut sisään MySurprise-tilillesi, näet kaikki tietosi ja voit muokata niitä.

Unohdin MySurprise-salasanani, mitä voin tehdä?
Löydät MySurprise-salasanasi sähköpostiviestistä, jonka sait ensimmäisen tilauksesi yhteydessä. Oletko vahingossa poistanut viestin? Ei hätää! Voit luoda uuden salasanan napsauttamalla "Unohdin salasanani" -painiketta MySurprise-sivustolla. Syötä vain sähköpostiosoitteesi, niin saat linkin, jonka avulla voit nollata salasanasi.

Kuinka voin muuttaa tietojani?
Voit tehdä muutoksia tallennettuihin tietoihisi milloin tahansa. Ensiksi sinun on kirjauduttava sisään. Kun olet tehnyt muutokset, sinua pyydetään varmistamaan ja hyväksymään ne. Kun olet hyväksynyt kaikki muutokset, niitä käytetään automaattisesti tulevissa tilauksissa.