Auta

Käyttöehdot

Käyttöehdot
Napsauta tästä päästäksesi käyttöehtoihimme.

Napsauta tästä päästäksesi tietosuojalausuntoon.

Tilata

Mistä voin syöttää alennuskoodini?
Jos olet saanut alennuskoodin, voit syöttää sen ostoportaalin ensimmäiseen vaiheeseen. Jos katsot Alennuskoodin alla, voit täyttää koodin ja napsauttaa "Aktivoi". Alennus lasketaan automaattisesti kokonaismäärään.

Vastaanottaja tietää, kuka on lähettänyt lahjan?
Lähetämme aina lahjoja "nimettömästi" vastaanottajalle. Jos et halua antaa nimesi lahjaksi, vastaanottaja ei tiedä kuka lähetti sen. Haluatko vastaanottajan tietää, kuka lähetti hänelle lahjan? Voit aina lisätä ilmaisen lahjakortin henkilökohtaisella viestillä ja nimesi kanssa!

Mistä löydän lahjan toimitusaikaa?
Toimitusaika mainitaan jokaisella verkkosivustosi lahjalla. Löydät tämän yleistietoja halutusta lahjasta. Saat lisätietoja toimitusaikoista ja toimituskuluista napsauttamalla "Lisätiedot toimitusaika ja toimituskulut".

Henkilökohtainen lahjakortti?
Lahjakortti on YourSurpren tarjoama ilmainen palvelu. Useimpien lahjojemme avulla voit täyttää pienen lahjakortin, esimerkiksi henkilökohtaisen viestin vastaanottajalle tai nimesi. Tämä voidaan tehdä henkilökohtaistamisprosessin viimeisessä vaiheessa. Jos lahjakortti ei näy viimeisessä vaiheessa, niin ilmaisella lahjakortilla ei ole haluttua lahjaa.

Miten voit järjestää hauskoja lahjoja verkkosivuillamme?
Löydä hauska lahja ja noudata ohjeita, joilla tilaat lahjan. Näiden vaiheiden avulla voit luoda ainutlaatuisen lahjan, aivan kuin haluat. Kun olet käynyt läpi kaikki vaiheet, oma lahjasi sijoitetaan automaattisesti ostoskoriisi. Kun olet syöttänyt henkilötietosi, mukaan lukien oikea toimitusosoite ja päivämäärä, pääset maksunäytölle. Täällä voit valita maksutavan ja suorittaa tapahtuman. Tilaus on täynnä, ja vahvistusviesti lähetetään sähköpostiosoitteeseen, johon olet rekisteröitynyt.

Miksi en saanut vahvistusviestiä?
Kun tilaat tilauksen, saat tilausvahvistuksen postitse. Tämä voi kestää muutaman minuutin käsittelyn. On myös mahdollista, että tämä posti on merkitty "roskapostiksi". Jos et löydä vahvistusviestiäsi spamboxsi, voit ottaa meihin yhteyttä chat, sähköposti tai puhelin. Oletko jo maksanut tilauksestasi? Pidä yksityiskohdat kätevästi, jotta voimme auttaa sinua parhaimmillaan!

Voinko peruuttaa tilaukseni?
Jos tilaustilaa edelleen lukee "käsittelemätöntä" tai "pidossa", voi silti olla mahdollista peruuttaa tilauksesi. Voit tehdä tämän soittamalla asiakaspalveluun puhelimitse numeroon +44 (020) 3318 0348.

Mitä tarkoittaa "Haluatko suorittaa tilauksen ......"?
Jos et ole suorittanut tilaustasi ja ostoskorissasi on vielä lahja, saat sähköpostiviestin. Jos et halua suorittaa tilaustasi, voit helposti poistaa tuotteen ostoskorista ja et saa lisää viestejä. Tämä on tehtävä samasta tietokoneesta kuin käytit laitetta ostoskorissa, muuten ei ole mahdollista poistaa mitään kohteita.

Maksu

Miten voin maksaa?
Voit käyttää erilaisia ​​maksutapoja. Saat nopean toimituksen valitsemalla suoran maksutavan: Luottokortti, Paypal-luottokortti tai Direct eBanking. Saat välittömästi maksusi ja lähetämme tilauksesi mahdollisimman pian.

Saisinko laskun tilauksestani?
Koska suurin osa lahjoistamme lähetetään suoraan vastaanottajalle, emme sisälly kauppalaskuasi tilaukseen. Voit tulostaa kopion laskusta MySurprise- tilin kautta. Jos olet päättänyt maksaa tililläsi tai suoralla siirrolla, saat automaattisesti laskun vahvistussähköpostilla.

Lahjatiedot

Tekstiilien hoito
Tekstiilikuva lahjat on valmistettu huolellisesti parhaalla mahdollisella laadulla. Käsittele tätä tuotetta varoen alla olevien ohjeiden mukaisesti ja takaamme, että tuote kestää kauan.

Tekstiilikuva-lahjaryhmässä on kaksi erillistä tekstiilityyppiä:
- valkoista tekstiiliainetta, joka pestään valkoisilla
- värilliset tekstiilit pestävät vastaavia värejä käyttäen

Painettu valkoinen tekstiili on pestävä seuraavasti:
- Pese 40 ° C: ssa herkkä / villaketjussa
- Älä kuivaa kuivaa tai kuivaa
- Älä käytä valkaisuainetta (värejä varten)
- Pesun jälkeen, rauta valokuvan päälle, jotta väri värjätään (sinun ei tarvitse rauta ulos)

Painettu värillinen tekstiili on pestävä seuraavasti:
- Pese 40 ° C: ssa herkkä / villaketjussa
- Älä kuivaa kuivaa tai kuivaa
- Älä käytä valkaisuainetta (värejä varten)
- Älä rauta valokuvan päälle (rauta ulospäin)

Mysurprise

Mikä on MySurprise?
MySurprise on henkilökohtainen tilisi palvelu YourSurprelle. Ensimmäistä kertaa, kun tilaat Order WithSurprise, sinua pyydetään toimittamaan tietyt tiedot. Nämä tiedot (sähköpostiosoite, nimi ja osoite) tallennetaan sitten henkilökohtaiseen tiliin. Seuraavan kerran, kun tilaat Orderin YourSurpressa, tiedot voidaan hakea automaattisesti, eikä niitä tarvitse kirjoittaa uudelleen.

Tilillä voi seurata maksuhistoriaa ja tilaustilaa 24 tuntia vuorokaudessa.

Kaikki henkilökohtaiset tiedot säilytetään luottamuksellisesti YourSurprise.co.uk: n ylläpitämässä suojatussa palvelimessa henkilötietosuojaa koskevan lain (Wet Bescherming Persoonsgegevens -WBP) mukaisesti.

Kirjautua sisään
Kun olet tilannut tilauksen YourSurpren kanssa, voit kirjautua MySurpriseyn milloin tahansa.

Voit kirjautua tilillesi klikkaamalla sivun vasemmassa yläkulmassa olevaa Tilaustila-kuvaketta. Uusi sivu tulee näkyviin, jossa voit kirjoittaa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Tämä salasana lähetetään sinulle sähköpostilla, kun olet antanut tilauksen. Sinun tulisi säilyttää tämä sähköposti turvallisesti, jotta voit aina etsiä salasanasi.

Kun olet antanut käyttäjänimesi ja salasanasi, kirjautumisprosessi jatkuu. Kun olet kirjautunut sisään, voit tarkastella ja hallita MySurprise-tilin kaikkia yksityiskohtia. Voit myös tarkastella tilauksiasi, olipa kyseessä tuotannon, maksun tai toimituksen tila.

Päivitä tiedot
Tietosi voidaan päivittää milloin tahansa, kunhan olet kirjautunut MySurprise-tilillesi. Kun olet päivittänyt tietosi, sinua pyydetään tarkistamaan kaikki ennen vahvistamista. Kun uudet tiedot on vahvistettu, se liitetään automaattisesti uusiin tilauksiin tulevaisuudessa.

Jotta voit ilmoittaa ja korjata virheitä, joilla on osoite tai tilaus, voit ottaa yhteyttä johonkin helpdesk-henkilökunnan jäsenistöön. Jos haluat nähdä yleiskuvan siitä, miten voit ottaa meihin yhteyttä, käy osoitekenttänä .

Miten voin poistaa tilini?
Voit tehdä tämän MySurprise-tililläsi. Siirry tilille "yksityiskohdat" ja muokkaa henkilötietojasi. Valitse "Poista tili" -ruutu ja tallenna asetukset. Tilisi poistetaan, eikä YouSurprise.com -sivustolta lähetetä muita viestejä

Tilauksen tila

Mistä voin tarkistaa tilaustani?
Voit tarkistaa tilauksesi tilan MySurprise- tililläsi "Toimituksen tila" -kohdassa . Voit tilata seuraavia tarroja:
VAHVISTETTU - Tilauksesi on vastaanotettu ja se otetaan käyttöön mahdollisimman pian.
TUOTANNOSSA - lahjasi on otettu tuotantoon.
TÄYDELLINEN - tilauksesi on valmis ja odottaa lähetystä.
SENT - tilauksesi on matkalla.
ON HOLD - Tilauksesi on asetettu pitoon. Yritämme ottaa lahjan tuotannossa mahdollisimman pian. Jos meillä on kysyttävää tai tarvitsemme lisätietoja, otamme sinuun yhteyttä.
MAKSU KÄYTTÖÖN - Emme ole vielä saaneet tilauksen maksua.
KÄYTTÖÖNOTTO - Tilauksesi on valmis ja odottaa lähetystä.
AWAITING DESIGN - Olet valinnut henkilökohtaisen lahjan myöhemmässä vaiheessa. Voit täyttää tilauksesi sähköpostilla saadun linkin avulla.

Miten voin muuttaa tilaukseni?
Jos tilauksesi tila on "käsittelemätön" tai "pidossa", on todennäköisesti mahdollista tehdä muutos tilauksestasi. Voit tehdä tämän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse. Jos emme voi vastata puheluun, voit käyttää MySurprise-tiliäsi tilauksesi pitämiseen. Huomaa: Tämä voidaan tehdä vain, jos tilauksen tila on "pidossa", "maksu pidossa", "käsittelemätön" tai "odottaa suunnittelua". Siirry MySurprise-tilisi tilaustilaan, etsi oikea tilaus ja napsauta lisää >> . Valitse haluan vaihtaa seuraavaa (tilauksesi asetetaan pitoon) ja kirjoita kommenttisi alla olevaan kenttään. Näin voit kertoa meille tarkalleen, mitä haluat muuttaa tilauksestasi. Jos haluat käyttää toista kuvaa tilauksen suorittamiseksi, voit lähettää sen meille sähköpostilla.

Voinko palauttaa lahjan, jos en ole tyytyväinen?
Valitettavasti henkilökohtaista lahjaa ei voi palauttaa. Jos lahjasi ei ole toimitettu erittelyn mukaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalveluun pääsee sähköpostitse, chatilla ja puhelimitse.

Toimitus

Milloin voin odottaa lahjani?
Voit odottaa toimitettavan päivämäärän vahvistusviestissä, joka lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Voit myös löytää tämän, jos kirjaudut sisään MySurprise- tilillesi ja tarkista kohdasta "Toimitustila".

Voinko seurata ja jäljittää tilaukseni?
Tilauksenne vahvistusviestissä voit löytää, onko lahjasi lähetetty tavallisella postitse tai pakettipostilla. Jos kirjaudut sisään MySurprise- tilillesi, löydät raidat ja jäljet ​​pakettipostille kohdassa "Toimitus tila". Valitettavasti ei voi seurata tilaustasi, jos se on lähetetty postitse.

Voinko antaa lahjan toiseen osoitteeseen?
Kaikki lahjamme voidaan lähettää mihin tahansa määritettyyn osoitteeseen. Tämä voidaan tehdä myös toisessa vaiheessa tilattaessa: Täytä yksityiskohtia. Täältä voit syöttää toisen toimitusosoitteen ja jopa toisen maan toimitettavaksi.

Mitä tapahtuu lahjallani, jos en ole kotona vastaanottaa sitä?
Jos lahjasi on lähetetty postitse, se ei ole ongelma, jos et voi olla kotona vastaanottaa sitä. Lahja lähetetään postilaatikkoosi. Jos lahjasi on lähetetty pakettipostilla, lahjasi toimitetaan naapureille tai se toimitetaan uudelleen seuraavana arkipäivänä. Kummassakin tapauksessa sinulle ilmoitetaan kirjeessäsi.

Saisinko laskun tilauksestani?
Koska suurin osa lahjoistamme lähetetään suoraan vastaanottajalle, emme sisälly kauppalaskuasi tilaukseen. Voit tulostaa kopion laskusta MySurprise- tilin kautta. Jos olet päättänyt maksaa tililläsi tai suoralla siirrolla, saat automaattisesti laskun vahvistussähköpostilla.

Hinnat, toimituskulut ja toimituskulut
Kun olemme saaneet maksusi, tilauksesi tuotetaan ja lähetetään. Tarkat hinnat, toimituskulut ja toimitusaika löytyvät tuotesivulta ja ostoskorista.

Toimitus
Kaikki YourSurprise-lahjat lähetetään luotettavien ja ammattimaisten kumppanien kanssa. Sähköpostiviestillä päivitetään tilauksesi tila.

Jos sinulla on kysyttävää Delivery-vaihtoehdoista YourSurpren kanssa tai jos sinulla on muita kysymyksiä, voit napsauttaa yhteystietosi nähdäksesi, miten voit ottaa meihin yhteyttä.