Auta

Tilauksen tekeminen

Saisinko tilausvahvistuksen tilauksen tekemisen jälkeen?
Tilauksen jälkeen saat automaattisesti vahvistusviestin. Voit odottaa tämän saavan 5 minuutin kuluessa tilauksen yhteydessä käytetyssä sähköpostiosoitteessa. Jos et löydä sähköpostia, tarkista ensin roskapostikansio.

Jos et löydä sitä roskapostikansioon, tarkista sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus. Jos tämä sisältää virheen, ota meihin yhteyttä. Korjaamme sähköpostiosoitteen ja lähetämme vahvistusviestin sinulle. Onko sähköpostiosoite oikea, mutta et yksinkertaisesti ole saanut sähköpostia? Ota yhteyttä.

Ovatko laskun mukana tilaukseni?
Laskun ja kaikki muut lahjasi koskevat tiedot lähetetään sinulle vain sähköpostitse. Lahja lähetetään ilman lisätietoja, jotta lahja vastaanottava henkilö ei pysty näkemään sitä. He saavat nähdä vain hämmästyttävän lahjansa! Haluatko kertoa heille, kuka on lähettänyt sen? Täytä vain kylmä ilmainen lahjakortti ostoskorissa!

Kuinka pian henkilökohtainen lahjani lähetetään?
Voit tarkistaa toimitusaikan tuotesivulla vain lahjahinnan alla. Se kertoo tarkalleen, milloin voit odottaa lahjan vastaanottamista tilatessasi kyseisenä ajankohtana.

Voiko toimitusaika lyhentyä?
Huolehdimme siitä, että luomme lahjan ja saat sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Verkkosivustollamme ilmoitetut toimitusehdot kuvastavat mahdollisimman nopeaa toimitusta.

Tuleeko lahjan vastaanottava henkilö tietää, kuka on lähettänyt sen?
Voit aina lisätä oman nimesi ja tekstisi lahjasi. Haluatko vaihtoehtoisen tavan näyttää kuka lahja on peräisin? Lisää vain ilmainen lahjakortti! Voit tehdä tämän ensimmäisessä vaiheessa ostoskorin. Voit lisätä henkilökohtaisen viestin ja nimen korttiin. Jos et valitse vaihtoehtoa, lahjasi lähetetään nimettömästi, ehkä hauska ajatus Ystävänpäivä!

Mikä on ilmainen lahjakortti juuri?
Lahjakortti on paras tapa näyttää lahjasi vastaanottava henkilö, että sinä olet se, joka lähetti sen. Kortilla on hauska tuloste ja se on ilmainen, meistä sinulle!

Voinko käyttää erikoismerkkejä?
Erikoismerkkejä on mahdollista muokata henkilökohtaisten lahjojemme mukaan, lukuun ottamatta kyrillisiä, kiinalaisia, kreikkalaisia ​​ja arabialaisia ​​merkkejä (ei kovin mielenkiintoisista) teknisistä syistä. Hymiöitä voidaan myös käyttää. Jos merkki ei näy oikein lopputuloksessa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.

Voiko lahjani lähettää ulkomaille?
Ehdottomasti! Voit valita vaihtoehtoisen toimitusosoitteen ostoskorin toisessa vaiheessa tilauksen suorittamisen yhteydessä. Jos haluat tietää merenkulun merenkulun kustannuksista, klikkaa tuotteen hinnan mukaisia ​​toimituskuluja. Nyt voit nähdä lahjasi tarkat toimituskulut ja toimitusaikasi.

Onko lahjani tällä hetkellä varastossa?
Sivustolla näkyvät lahjat ovat aina varastossa, ellei toisin mainita. Oletko kiinnostunut tilaamaan suuria määriä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi tietoa nykyisestä varastosta.

Onko mahdollista tilata suklaa tuotteita kesällä?
Suklaa voi tilata ja toimittaa ympäri vuoden. Kun lämpötila on yli 20 astetta, emme voi enää taata suklaan laatua odotetulla tavalla saavuttaessa. Suklaalahahasi lähetetään omalla vastuullasi.

Tuleeko suunnitteluni valkoista taustaa painettu tekstin lahjaan, jonka tilaan?
Jos näet valokuvan tai kuvan ympärillä olevan valkoisen osan, on erittäin todennäköistä, että olet käyttänyt JPG-tiedostoa. Jos käytät PNG-tiedostoa, tiedosto on kätevästi leikattu ja et näe valkoista osiota suunnittelun takana todellisesta lahjasta. Etkö ole varma mitä tehdä? Lähetä meille sähköpostia, johon sisältyy kuva, jonka haluat käyttää ja jonka haluat käyttää. Sitten voimme säätää tätä vastaavasti.

Mistä tiedän missä koossa tilaat tekstiilejä?
Kaikki ovat ainutlaatuisia! Jotta voit tilata oikean koon, olemme lisänneet kätevän kokoisen kaavion tuotesivulla. Voit linkin alla lahjan teknisissä tiedoissa.

Voinko yhdistää tekstiä ja valokuvaa ja lisätä mahdollisesti lisää tekstiä?
Haluamme auttaa sinua luomaan parhaan mahdollisen lahjan. Siksi voit lisätä valokuvan ja tekstin lähes kaikkiin lahjoihin.
Kun et voi lisätä valokuvaa tai valokuvaa ja tekstiä editorissa, tämä johtuu yleensä lahjan teknisistä rajoituksista. Näitä ovat esimerkiksi puusta tai lasista valmistetut kaiverretut lahjat.

Kuinka tiedän, onko kuva riittävän hyvälaatuinen?
Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen lahjasi. Siksi on tärkeää käyttää laadukkaita valokuvia. Jos valokuvat eivät ole laadultaan riittävän korkeat, jotta varmistat parhaan tuloksen, sinulta ilmoitetaan tästä mukauttamisen aikana. Oletko epävarma? Lähetä sähköposti asiakaspalveluun mukaan lukien valokuva ja lahja, jonka haluat tilata. Sitten tarkistamme laadun.

Maksu

Mitkä ovat YourSurprise-pankin tiedot?
Pankkisi tiedot ovat:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?
Saatavilla on useita maksutapoja. Jos haluat vastaanottaa tilauksesi mahdollisimman pian, valitse jokin seuraavista maksutavoista: Luottokortti, Paypal-luottokortti tai Direct eBanking. Saat välittömästi maksusi ja lähetämme tilauksesi mahdollisimman pian.

Onko mahdollista maksaa tilille?
Yksityisiä tilauksia ei ole mahdollista maksaa.

Jos haluat tilata yrityksen tilauksen ja maksaa siitä, ota yhteyttä yritystoimintaan osoitteessa 0044 20 3318 0348.

Voinko postittaa tilaukseni?
Valitettavasti tilausta ei voi lykätä.

Miten voin käyttää alennuskoodia tai lahjakorttia?
Voit käyttää alennuskoodia ostoskorin ensimmäisessä vaiheessa Alennuskoodi -painikkeen alla. Kun olet täyttänyt sen, napsauta "Aktivoi" ja hintaa säädetään automaattisesti. Yksi alennuskoodi voidaan käyttää järjestyksessä.

YourSurprise-lahjakorttia voi lunastaa käyttämällä seuraavaa linkkiä: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher . Voit täyttää henkilökohtaisen kupongin koodin alla kohdassa "Lahjakortti". Napsauta sitten vain lunastaaksesi ja ja summa lisätään ostoskoriin. Voit nyt aloittaa katsomalla upeaa henkilökohtaista lahjaa!

Mitkä ovat toimituskulut?
Löydät tarkat lähetyskustannukset ja -mallit lahjaksi tuotesivulla.

Tilauksen tila

Mikä tilaustani on?
Tilaustilaa voi tarkastella kirjautumalla MySurprtiin. Katso alla, mitä jokainen tila tarkoittaa:

  • Odotetaan maksua: emme ole vielä saaneet tilauksen maksua.
  • Tuotannossa: luomme ainutlaatuisen lahjanne.
  • Peruutunut: tilauksesi on peruutettu, se tarkoittaa, että sitä ei tehdä eikä lähetetä.
  • Toimitettu: pidä silmälläsi laatikkoa, lahjasi on se tapa teille!

Voinko tehdä muutoksia tilauksen suorittamisen jälkeen?
Jos tilaustesi tila on "Odottaa maksua", voit tehdä muutoksia sekä suunnittelu- että osoitetietoihin. Tilaustilaa voi tilata kirjautumalla MySurpriseen ja tarkastelemalla nykyisiä tilauksiasi. Jos haluat tarkistaa, onko oikaisut tehty oikein, soita asiakaspalveluun ja tarkistamme tämän puolestasi.

Suunnitteletko täydellisesti, mutta sinun on säädettävä osoitetiedot? Tämä on mahdollista niin kauan kuin tilaustesi tila on "Maksaminen odotetaan" tai "Tuotannossa". Tarkista tilauksen tila ja ota meihin yhteyttä tehdyt muutokset.

Voinko peruuttaa tilaukseni?
Tilauksesi voi peruuttaa vain, jos maksu ei ole suoritettu. Voit tarkistaa tilauksesi tilan kirjautumalla sisään "MySurprise". Jos tilaustila on "Tuotannossa" tai "Lähetetty", se tarkoittaa, että lahjasi on jo tehty eikä sitä enää voida peruuttaa. Ota yhteyttä puhelimitse peruuttamalla tilaus, koska se antaa meille mahdollisuuden muuttaa tuotannon tilaa välittömästi.

Mitä "mitä häpeä ... lahjasi tehtiin annettavaksi!" tarkoittaa sähköpostia?
Jos et suorita tilausta ja se on jäljellä ostoskorin mukana, saat tämän sähköpostiviestin meiltä. Voit halutessasi suorittaa fantastisen lahjan tilauksen klikkaamalla linkkiä sähköpostissa. Jos et halua suorittaa tilausta, voit poistaa lahjan ostoskorissasi ja et saa lisää sähköpostiviestejä tästä.

Toimitus ja toimitus

Miten lahjani lähetetään?
Sinun lahjasi toimitetaan GLS: n jakelupalvelulla ja luovutetaan Parcelforce-jakelupalvelulle saapumisen jälkeen Yhdistyneessä kuningaskunnassa

Voinko seurata pakettia?
Saat lähetysvahvistuksen heti, kun lahja lähetetään. Tämä sähköposti sisältää seurannan numeron ja linkin, jonka kautta voit seurata pakettisi lähetyspalvelun kanssa. Jos et pysty seuraamaan pakettia tai pyydä lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voinko valita tietyn toimituspäivän ja / tai osoitteen?
Suurin osa lahjoistamme voidaan toimittaa vaihtoehtoiseen osoitteeseen. Tämä voidaan tehdä ostoskorin toisessa vaiheessa. Kun olet täyttänyt omat tietosi, voit tarkistaa ruutuun, joka sanoo "Vaihtoehtoisen toimitusosoitteen". Jos olet Alankomaiden ulkopuolella, voit ottaa meihin yhteyttä ja voimme muuttaa sitä sinulle.
Vaihtoehtoista toimituspäivää ei ole mahdollista valita.

Mitä tapahtuu lahjallani, jos en ole kotona toimitusaikana?
Jos lahjasi on pakattu postilaatikkopakkaukseksi, ei ole ongelma, jos kotona ei ole ketään vastaanottaa toimitusta, postimies toimittaa lahjan kirjepaperilla.

Jos lahjasi lähetetään pakettina ja et ole kotona toimitushetkellä, se lähetetään postitoimistoon tai varastoon, joskus se toimitetaan naapureihisi. Saat ilmoituksen tästä postilaatikostasi. Tällöin kerrotaan, miten voit pyytää uudelleen toimitusta tai missä voit noutaa paketin. Jos toimitus ei voi tapahtua useiden toimitusten jälkeen, lahja palautetaan YourSurprelle.

Kuinka monta kertaa lahjani voidaan toimittaa?
Ajan, jona lahjasi voidaan toimittaa, riippuu siitä, minkä tyyppinen paketti tilauksesi on lähetetty ja mihin alueeseen se toimitetaan. Tarkista, milloin paketti toimitetaan, tarkista seurantayhteys.

Voiko lahjani lähettää ulkomaille?
Voit yllättää jonkun henkilökohtaisen lahjan (ulkomailta) valitsemalla vaihtoehtoisen toimitusosoitteen ostoskorin vaiheessa 2. Napsauta tuotesivulla olevaa hinnalla olevaa postikuluja ja sen avulla voit täyttää sen maan, johon haluat sen toimitettavaksi. Se näyttää tarkat toimituskulut ja toimitusaikasi.

Palvelu ja yhteystiedot

Oma lahja ei ole niin kuin odotin, mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme niin pahoillamme kuulla, ettet ole tyytyväinen lahjasi. Tämä ei ole tarkoitus ja me haluaisimme ratkaista tämän ongelman sinulle. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme puhelimitse, sähköpostilla tai keskustelumme kautta ja aloitamme välittömästi sopivan ratkaisun etsimiseen tästä ongelmasta.

Voinko järjestää edellisen järjestyksen uudelleen?
Oletko niin iloinen lahjasi kanssa, että haluat tilata sen uudelleen? Me voimme tehdä tuon! Lahja on mahdollista järjestää uudelleen kuuden kuukauden kuluessa alkuperäisen tilauksen tekemisestä ilman, että hänen tarvitsee muokata sitä uudelleen. Anna meille alkuperäinen tilausnumero sähköpostitse, puhelimitse tai chatilla ja teemme loput. Saat tilausvahvistuksen, johon sisältyvät kaikki maksun suorittamiseen tarvittavat tiedot.

Voinko palauttaa toimitetun lahjan?
Koska lahjasi on tehty henkilökohtaistuksesi avulla, se on siis erityinen sinulle ja tämä tarkoittaa sitä, että sitä ei ole mahdollista palauttaa. Jos olet tyytymätön lahjaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja tarkastelemme sopivaa ratkaisua.

Mysurprise

Mikä on MySurprise?
MySurprise on henkilökohtaisen tilin palvelu, jonka YourSurprise tarjoaa. Kun teet ensimmäisen tilauksen, pyydämme henkilötietoja. Nämä tiedot tallennetaan turvallisesti henkilökohtaiseen tiliin. Seuraavan kerran, kun tilaat tilauksen, kirjaudu sisään ja sinun ei enää tarvitse täyttää näitä tietoja, koska ne täytetään jo sinulle.
Tämän tilin avulla voit tarkastella ja seurata tilaustasi 24 tuntia vuorokaudessa ja pitää tiedot ajan tasalla.
Kaikki tiedot ovat luottamuksellisia ja turvallisesti tallennettu Secure YourSurprise -palvelimelle. YourSurprise on tämänhetkisten lakisääteisten tietosuojasääntöjen mukainen.

Kuinka voin kirjautua sisään MySurprise-palveluun?
Saat MySurjedyn salasanasi heti sähköpostitse ensimmäisen tilauksen jälkeen. Voit kirjautua tiliin napsauttamalla MySurprise-kuvaketta oikeassa yläkulmassa verkkosivustossa. Tällöin voit täyttää käyttäjänimesi ja salasanasi. Kun olet käynyt MySurprise-tilillä, voit tarkastella ja hallita kaikkia yksityiskohtia.

Miten voin vaihtaa tietoja?
Tallennettuihin tietoihin voi tehdä muutoksia milloin tahansa. Ensin sinun on kirjauduttava sisään. Kun olet tehnyt muutokset, sinua pyydetään tarkastamaan ja vahvistamaan ne. Heti kun muutokset on vahvistettu, niitä käytetään automaattisesti kaikkiin muihin tilauksiin.