Voit nähdä arvioidut toimituspäivät lahjasi tilausvahvistussähköpostissa. Kun paketti on lähetetty, voit nähdä ajantasaisimmat toimitustiedot kuriirin seurantalinkistä.
Voinko valita tietyn toimituspäivän?
Vaikka et voi valita tarkkaa toimituspäivää suoraan ostoskorista, asiakaspalvelumme voi auttaa siirtämään toimituksen myöhempään ajankohtaan. Teemme parhaamme, jotta voimme täyttää toivomasi päivämäärän, mutta emme aina voi taata tarkkoja päivämääriä. Ota rohkeasti yhteyttä, niin autamme sinua löytämään parhaan vaihtoehdon!
Voidaanko lahjani lähettää useampiin osoitteisiin?
Voit antaa vain yhden toimitusosoitteen per tilaus.
Haluatko lähettää lahjat eri osoitteisiin? Tee silloin jokainen tilaus erikseen. Maksat toimituskulut per osoite.
Onko kyseessä yritystilauksesta? Täytä silloin taulukko useammalle osoitteelle ja ota yhteyttä yritysasiakaspalveluumme verkkosivuston yläreunassa olevan yrityssivun kautta.
He auttavat mielellään sinua vaihtoehtojen kanssa.
Mitkä ovat toimituskulut?
Emme tarjoa ilmaista toimitusta. Toimituskulut vaihtelevat lahjakohtaisesti ja ne voi nähdä tuotteen sivulta.
Ne löytyvät sivun oikeasta reunasta, suoraan hinnan alapuolelta.
Jos tilaat useamman lahjan, toimituskulut lasketaan ostoskorissasi.
Kuinka voin poistaa lahjan ostoskorista?
Ostoskorissa, aivan valitsemasi lahjan alapuolella on painike, jolla voit poistaa lahjan ostoskorista. Painike näyttää roskakorilta.
Onko teillä kampanjoita tai alennuksia?
Ole ensimmäinen, joka kuulee erityistarjouksistamme ja alennuksistamme liittymällä uutiskirjeemme! Saat myös 20 % alennusta ensimmäisestä tilauksestasi. Voit liittyä uutiskirjeeseen verkkosivustomme alaosassa.
Huomioithan, että alennuskoodisi saapuminen voi kestää jopa puoli tuntia, ja muista tarkistaa myös roskapostikansiosi!