Luo jokainen lahja omalla kuvalla tai tekstillä.

Lähetä lahja suoraan vastaanottajalle.

Lisää mukaan ilmainen tervehdyskortti.

Luo jokainen lahja omalla kuvalla tai tekstillä.

Lahja meiltä on aina uniikki sillä sinä olet luonut sen itse. Löydät meiltä varmasti täydellisen lahjan jokaiseen tilaisuuteen kuten myös niihin pieniin hetkiin kun haluat vain sanoa kiitos tai kertoa jollekin, että ajattelet heitä.

Lähetä lahja suoraan vastaanottajalle.

Jos haluat yllättää perheenjäsenen, ystävän tai kollegan, mutta et voi nyt tavata heitä niin lähetä lahja suoraan heidän osoitteeseensa, monet lahjoistamme mahtuvat jopa postiluukusta.

Lisää mukaan ilmainen tervehdyskortti.

Ostoskorissa voit lisätä lahjan mukaan ilmaisen tervehdyskortin, johon voit kirjoittaa henkilökohtaisen viestin ja paljastaa keneltä lahja on.

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilauksen tekeminen

Teknisten ongelmien vuoksi emme valitettavasti voi näyttää syötettyä mukautettua tekstiä kirjan lopullisessa esikatselussa. Jos kuitenkin syötät tekstin oikeisiin kenttiin editorissa, se tulostetaan kirjaan. Jos sinulla on epäilyksiä, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tilauksen jälkeen, ja voimme tarkistaa sen puolestasi.
Ostoskorissa, aivan valitsemasi lahjan alapuolella on painike, jolla voit poistaa lahjan ostoskorista. Painike näyttää roskakorilta.
Voit lisätä useita tuotteita yhteen tilaukseen. Näin teet sen: Mene ensimmäisen tuotteen lahjasivulle ja klikkaa 'Aloita personointi'. Kun olet tyytyväinen suunnitelmaasi, lisää se ostoskoriin. Klikkaa 'Jatka ostoksia' -painiketta lisätäksesi lisää lahjoja. Sinut ohjataan takaisin etusivulle. Etsi seuraava lahja ja toista vaiheet 1-3. Toista tämä, kunnes kaikki lahjat ovat ostoskorissasi. Valmis tilaamaan? Mene ostoskoriisi ja tee tilaus.
Vaikka et voi valita tarkkaa toimituspäivää suoraan ostoskorista, asiakaspalvelumme voi auttaa siirtämään toimituksen myöhempään ajankohtaan. Teemme parhaamme, jotta voimme täyttää toivomasi päivämäärän, mutta emme aina voi taata tarkkoja päivämääriä. Ota rohkeasti yhteyttä, niin autamme sinua löytämään parhaan vaihtoehdon!
Voit antaa vain yhden toimitusosoitteen per tilaus. Haluatko lähettää lahjat eri osoitteisiin? Tee silloin jokainen tilaus erikseen. Maksat toimituskulut per osoite. Onko kyseessä yritystilauksesta? Täytä silloin taulukko useammalle osoitteelle ja ota yhteyttä yritysasiakaspalveluumme verkkosivuston yläreunassa olevan yrityssivun kautta. He auttavat mielellään sinua vaihtoehtojen kanssa.

Maksu

Jos sinulla on ongelmia maksun suorittamisessa, suosittelemme, että otat ensin yhteyttä pankkiisi. He voivat usein selittää ongelman ja/tai ratkaista sen puolestasi.
Siihen saakka kunnes lahjasi lähetetään meiltä voit tehdä muutoksia tilaukseesi. Sen jälkeen kun lahja on lähtenyt meiltä emme voi muuttaa tilauksen tietoja. Nopein tapa varmistaa, että kerkeämme tehdä muutoksen on ottaa meihin yhteys puhelimitse.
Kauppakamarinumeromme on 22057264 ja ALV-numeromme NL.820845437B01.
Lasku ja kaikki muu tieto lahjastasi lähetetään sinulle vain sähköpostitse. Lahja lähetetään ilman muita tietoja, jotta lahjan saaja ei näe, mistä se on tullut. He näkevät vain upean lahjansa! Haluatko kertoa, kuka sen lähetti? Täytä vain siisti ilmainen lahjakortti ostoskorissasi!
Valitettavasti tilauksesi maksaminen jälkikäteen ei ole mahdollista.

Alennukset ja lahjakortit

Voit syöttää alennuskoodisi maksuvaiheessa ostoskorissa. Syötä koodisi ja napsauta nuolta aktivoidaksesi koodin, jonka jälkeen alennus vähennetään automaattisesti kokonaistilauksestasi. Yksi alennuskoodi voidaan käyttää per tilaus.
Ole ensimmäinen, joka kuulee erityistarjouksistamme ja alennuksistamme liittymällä uutiskirjeemme! Saat myös 20 % alennusta ensimmäisestä tilauksestasi. Voit liittyä uutiskirjeeseen verkkosivustomme alaosassa. Huomioithan, että alennuskoodisi saapuminen voi kestää jopa puoli tuntia, ja muista tarkistaa myös roskapostikansiosi!
YourSurprise-lahjakortti voidaan lunastaa seuraavan linkin kautta: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Henkilökohtainen lahjakoodisi löytyy lahjakortin sisäpuolelta. Koodi koostuu 14 merkistä. Voit täyttää henkilökohtaisen koodisi kohtaan 'Lahjakoodisi'. Sitten klikkaa vain "lunasta" ja summa lisätään ostoskoriin. Nyt voit alkaa etsiä upeaa personoitua lahjaa!
Jos unohdit lisätä alennuskoodisi etkä ole vielä suorittanut maksua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse. Pidä tilausnumero ja alennuskoodi valmiina. Jos maksu on jo suoritettu, emme voi lisätä alennuskoodiasi.
Tarkista ensin, että koodi on syötetty oikein, mukaan lukien oikeat isot ja pienet kirjaimet eikä ylimääräisiä välilyöntejä. Varmista myös, ettet sekoita numeroita kirjaimiin (esim. 0 ja O). Jos se ei vieläkään toimi, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme, niin autamme sinua eteenpäin. Huomioithan, että alennuskoodit eivät ole yhdistettävissä muihin alennuksiin, joten ne eivät päde jo alennuksessa oleviin tuotteisiin.

Tilauksen tila

Kyllä, saat tilausvahvistus-sähköpostin 30 minuutin sisällä tilauksesi tekemisestä. Jos et näe sitä, tarkista roskapostikansiosi, ihan vain varmuuden vuoksi. Jos sitä ei ole vieläkään, kerro meille. Autamme sinua selvittämään, mitä on meneillään!
Heti kun tilaus on tehty, alamme työstämään sitä, jotta toimituspäivät voidaan täyttää. Tästä syystä ei ole mahdollista lisätä lahjoja jo tehtyihin tilauksiin.
Teknisen ongelman vuoksi personointisi ei välttämättä näy kokonaan tilausvahvistussähköpostissa. Älä huoli, jos annoit sen oikein editorissa, lahjasi valmistetaan juuri niin kuin suunnittelit! Jos olet huolissasi, että personoinnissa saattaa olla jotain vialla, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Olemme täällä auttamassa!
Voi ei, pahoittelemme, että haluat peruuttaa tilauksesi! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse mahdollisimman pian, niin katsomme, mitä voimme tehdä. Jos tilaus ei ole vielä tuotannossa, voimme tehdä muutoksia, mutta kun se on tuotannossa, emme valitettavasti voi peruuttaa sitä.
Voit tehdä muutoksia tilaukseesi niin kauan kuin se ei ole vielä tuotannossa. Kun lahjasi on menossa personointiin, sitä ei enää voi muuttaa. Jos et ole varma, voiko muutoksia tehdä, ota yhteyttä meihin tilausnumerollasi, niin tarkistamme sen puolestasi!

Toimitus

Jos paketisi on postiluukkupaketti, tämä ilmoitetaan lähetysvahvistuksessa. Emme kuitenkaan voi koskaan taata, että se mahtuu, koska jokainen paketti ja postiluukku on eri kokoinen. Suosittelemme aina seuraamaan tarkasti seurantatietoja.
Emme voi taata tarkkaa toimituspäivämäärää ja -aikaa, koska teemme yhteistyötä ulkopuolisten kuriirien kanssa. Kuitenkin arvioidut toimituspäivämäärät löydät tilausvahvistus-sähköpostistasi. Jos sinulla on lisäkysymyksiä toimituksesta tai seurannasta, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme!
Jos seurantaliinkkisi ei vielä näytä päivityksiä, ei hätää! Seuranta saattaa kestää hetken päivittyä paketin lähettämisen jälkeen. Kun päivityksiä alkaa tulla, näet paketin lähestyvän arvioitua toimituspäivää, joka löytyy tilausvahvistus-sähköpostistasi. Jos arvioitu toimituspäivä on jo mennyt, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tutkitaan asia puolestasi!
Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty. Voit myös tarkistaa tilauksesi tilan MySurprise-tililtäsi.
Voit nähdä arvioidut toimituspäivät lahjasi tilausvahvistussähköpostissa. Kun paketti on lähetetty, voit nähdä ajantasaisimmat toimitustiedot kuriirin seurantalinkistä.

MySurprise

Harmi, ettet enää halua vastaanottaa sähköposteja meiltä. Ilmoita asiakaspalveluumme, jotta voimme poistaa sinut postituslistaltamme. Jos joskus muutat mielesi, olet aina tervetullut liittymään takaisin!
Voit luoda uuden salasanan klikkaamalla 'Unohdin salasanan' painiketta MySurprise-sivulla. Syötä sähköpostiosoitteesi ja sinulle saapuu linkki, jonka kautta voit syöttää uuden salasanan.
Tietojasi voi muuttaa milloin tahansa. Kirjaudu ensin sisään. Sen jälkeen voit tehdä muutoksesi. Kun muutokset on vahvistettu, ne otetaan automaattisesti käyttöön kaikissa tulevissa tilauksissa.
MySurprise on YourSurprisen tarjoama henkilökohtainen tilipalvelu. Voit luoda tilin rekisteröitymällä MySurpriseen. Saat sen jälkeen sähköpostin, jossa voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi. Kun olet tehnyt sen, voit kirjautua MySurprise-tilillesi salasanallasi. Tämän tilin avulla voit tarkastella ja seurata tilaustasi 24 tuntia vuorokaudessa ja pitää tietosi ajan tasalla. Kaikki tiedot ovat luottamuksellisia ja turvallisesti tallennettu YourSurprisen suojatulle palvelimelle. YourSurprise noudattaa voimassa olevia tietosuojalakeja. Voit myös kirjautua Facebookin tai Googlen kautta.
Jos vahvistuslinkki on vanhentunut, voit lähettää uuden pyynnön kirjautumalla sisään sähköpostiosoitteellasi.

Asiakaspalvelu & yhteystiedot

Olemme iloisia, että olet asiakkaamme ja takaamme, että henkilökohtaiset tietosi ovat aina meillä turvassa. Kaikki tietosi, jotka jaat kanssamme tallennetaan turvallista SSL yhteyttä hyödyntäen. Tämä tarkoittaa, että vain muutamalla henkilöllä on pääsy tietoihisi ja vain mikäli siihen on tarve. Käytämme tietojasi vain lahjasi luomiseen ja tilauksesi käsittelyyn emmekä koskaan jaa tietojasi ulkopuoliselle taholle.
Autamme sinua mielellämme tässä asiassa! Ota vain yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai chatin kautta ja anna joko tilausnumero tai tilauksen yhteydessä käytetty nimi. Tämän avulla voimme löytää tilauksesi ja päivittää sähköpostiosoitteen puolestasi.
Käsittelemme kuviasi kuten muitakin yksityistietoja eli erityisellä huolella. Käytämme kuviasi ainoastaan lahjasi luomiseen emmekä missään nimessä ikinä jaa niitä ulkopuolisille osapuolille. Tallennamme kuvasi, jotta voimme luoda siitä lahjasi. Pidämme kuvasi tallessa enintään 24 kuukautta tilauksen tekemisestä. Teemme näin, jotta voimme tarvittaessa luoda lahjan uudelleen mikäli siinä on ollut vika tai mikäli toivot tilata saman lahjan uudelleen. Mikäli lataat kuvan, mutta päätät olla tilaamatta lahjaa, kuvasi säilyy enintään 30 päivää järjestelmässämme. Mikäli haluat poistaa kuvasi nopeammin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Voit ottaa yhteyttä YourSurprisen asiakaspalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai verkkosivuston chat-vaihtoehdon kautta. Tarkista kaikki tiedot verkkosivuston alareunassa olevasta Yhteystiedot-osastosta tai asiakaspalvelusivulta.
Onpa ikävä kuulla, että tilauksesi on palautettu! Jos näet seurantatiedoista, että tilauksesi on palautettu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi, niin voimme auttaa sinua saamaan tilauksesi mahdollisimman pian.
ASIAKASPALVELU

Send us a message

Asiakaspalvelumme on auki englanniksi:
Maanantai - Perjantai: 09:30 - 23:00 (CET)
Lauantai - Sunnuntai: 09:30 - 18:00 (CET)
englanniksi