Käyttöehdot

1 artikla - Määritelmät

Tässä asiakirjassa määritellään seuraavat termit seuraavasti:
  1. Kauppias: luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö, joka tarjoaa kuluttajille ja yrityksille tuotteita ja / tai palveluja etänä;
  2. Sopimuspuoli:
    • Luonnollinen henkilö, joka ei toimi heidän ammatillisen aseman tai yrityksen puolesta, ja tekee kauppasopimuksen kanssa etäsopimuksen;
    • Luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö, joka toimii heidän ammattiaseman tai yrityksen puolesta ja tekee kauppasopimuksen kanssa etäsopimuksen;
  3. Etäsopimus: Sopimus tehdään yksinomaan yhden tai useamman etäviestintävälineen avulla tuotteiden ja / tai palvelujen etämyynnistä kauppiaan luomassa järjestelmässä. Sopimuspuoli antaa YourSurprise.com -yhtiön tehtäväksi tuottaa ja lähettää yhden tai useamman tuotteen YouSurprise.co.uk-sivuston kautta.
  4. Reflection-aika: Sopimus, jolla sopimuspuoli voi käyttää peruuttamisoikeuttaan;
  5. Peruuttamisoikeus: Mahdollisuus laajentaa sopimuspuolelle mahdollisuus irtisanoa kauko-sopimus harkinta-aikana.
  6. Päivä: kalenteripäivä;
  7. Tapahtumien kesto: Etäsopimus, joka koskee sellaisten tuotteiden ja / tai palvelujen toistuvaa toimittamista, joiden toimitussitoumus ja / tai toimitussitoumusvelvoite jakautuu ajan myötä;
  8. Kestävä tietoväline: Jokainen keino, jonka avulla sopimuspuoli tai kauppias voi tallentaa henkilökohtaisia ​​tietoja tavalla, joka mahdollistaa näiden tietojen muuttumattoman version milloin tahansa tulevaisuudessa.

2 artikla - Kauppiaan tunnistetiedot

YourSurprise.com BV: toimii nimellä: YourSurprise.com
(Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja oikeudellisesta lomakkeesta "BV")

Fyysinen osoite:
Industrieweg 46
4301RS Zierikzee
Alankomaat

Puhelinnumero: +44 (0) 2033180348
Työaika:
Maanantaista perjantaihin klo 7.30-16.30
Sähköpostiosoite:

Kauppakamarin numero: 22057264 (klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja tästä kauppakamarin numerosta)
ALV-tunnistenumero: NL.820845437B01b

Pankkitiedot:
Rabobank
YourSurprise.com
BIC-koodi: RABONL2U
IBAN-numero: NL36RABO0160595711

3 artikla - Soveltaminen

Huomaa: Products YourSurprise.com-sivustosta ovat henkilökohtaisia ​​ja siksi niitä ei saa palauttaa.
  1. Nämä ehdot koskevat kauppiaiden koko osaketta ja kahta kauppiasyrityksen ja sopimuspuolen välistä etäsopimusta.
  2. Ennen kauko-sopimuksen tekemistä tämän asiakirjan teksti toimitetaan sopimuspuolen saataville. Jos tämä ei ole järkevää, ennen kauko-sopimuksen tekemistä se, että kauppiaalle on saatavilla ehdot ja edellytykset, ilmoitetaan sopimuspuolelle ja jos sopimuspuoli haluaa kopion, se voidaan lähettää mahdollisimman nopeasti.
  3. Siinä tapauksessa, että tämä ei ole kohtuudella mahdollista, ennen kauppa-sopimuksen tekemistä se, että kauppiaalta on saatavilla ehdot ja edellytykset, ilmoitetaan sopimuspuolelle ja jos sopimuspuoli haluaa kopion, lähetetään mahdollisimman nopeasti ilman kustannuksia. Jos kauko-sopimus päätetään sähköisesti, edellä mainittua alaotsikkoa lukuun ottamatta etukäteen tehdyistä sopimusehdoista tehdyt sopimusehdot toimitetaan sähköisesti sopimuspuolen saataville siten, että sopimuspuoli voi tallentaa tiedot vain pysyvään tietovälineeseen. Siinä tapauksessa, että tämä ei ole kohtuullisen mahdollista, etukäteen tehdyistä sopimuksista päätetään, että ehdot ja edellytykset voidaan tarkastella sähköisesti, ja ne toimitetaan sopimuspuolelle ja jos sopimuspuoli haluaa saada sähköisen kopion, lähetetään mahdollisimman nopeasti ilman kustannuksia.
  4. Jos näiden ehtojen lisäksi sovelletaan erityisiä tuote- ja / tai palveluehtoja, toisen ja kolmannen alaerät ovat edelleen voimassa ja jos tietyt ehdot ovat ristiriitaisia, sopimuspuoli voi viitata sovellettaviin ehtoihin, jotka sopivat sopimuspuolelle.
  5. Jos viallinen tuote toimitetaan, sopimuspuolen on saatava yhteyttä YourSurprise.com-palveluun puhelimitse (+44 (0) 2033180348), sähköpostitse (info@yoursurprise.fi) tai keskustelussa.

4 artikla - Tuotteet
  1. Kun tuotteella on rajoitettu voimassaolo tai siihen liittyvät olosuhteet, tämä on nimenomaisesti mainittu tuotekuvauksessa.
  2. Tuotteisiin ja / tai palveluihin liittyy täydellinen ja tarkka kuvaus tarjotusta tuotteesta. Kuvaus on riittävän yksityiskohtainen, jotta sopimuspuoli voi arvioida tuotteen asianmukaisesti. Jos kauppias käyttää kuvia, ne ovat luotettava esitys tarjotusta tuotteesta ja / tai palvelusta. Ilmeiset virheet tai virheet tarjolla olevissa kohteissa eivät sitoudu lainmukaisesti kauppiaaseen.
  3. Kunkin nimikkeen kuvaus sisältää tarpeeksi tietoa, että sopimuspuolelle on selvää, mitä oikeuksia ja velvoitteita liittyy tarjotun tuotteen ja / tai palvelun hyväksymiseen. Nämä sisältävät:
    • Hinta, verot mukaan lukien;
    • Kaikki niihin liittyvät toimituskulut;
    • Tapa, jolla sopimus on tarkoitus tehdä ja tarvittavat toimet;
    • Peruuttamisoikeuden soveltaminen;
    • Sopimuksen maksu-, toimitus- tai toteuttamismenetelmä;
    • Ajanjakso, jona tarjouksen hyväksyminen, mukaan lukien hinta, pysyy voimassa;
    • Etäviestinnän hinnat olisi laskettava etäviestintätekniikan käytön kustannusten perusteella muilla menetelmillä kuin perusmaksulla;
    • Miten sopimuspuoli voi käyttää sopimusta, jos sopimus arkistoidaan sen tekemisen jälkeen.
    • Miten sopimuspuoli voi saada tietoja sopimuksen tekemisestä sellaisille toimille, jotka eivät ole toivottavia sopimuspuolelle ja millä tavoin sopimuspuoli voi irtisanoa sopimuksen ennen kuin se on tehty;
    • Jokainen muu kuin englanti, jossa sopimus voidaan tehdä;
    • Kauppiaan sitovat käytännesäännöt ja tapa, jolla sopimuspuoli voi käyttää tätä käytännesääntöä sähköisesti; ja
    • Kaukosopimuksen vähimmäiskesto, jos sopimus sisältää tuotteiden ja / tai palveluiden jatkuvaa tai säännöllistä toimittamista.

5 artikla - Sopimus
  1. Sopimuksen 5.4 kohdan mukaisesti edellytetty sopimus tulee voimaan heti, kun sopimuspuoli hyväksyy tarjotun tuotteen ja / tai palvelun ja täyttää niihin liittyvät ehdot.
  2. Jos sopimusosapuoli on hyväksynyt sopimuksen sähköisesti, kauppias välittömästi vahvistaa hyväksynnän vastaanottamisen sähköisesti. Ennen kuin hyväksyntä on vastaanotettu, sopimuspuoli voi purkaa sopimuksen.
  3. Jos sopimus solmitaan sähköisesti, kauppias ryhtyy tarvittaviin teknisiin ja organisatorisiin toimiin tietojen siirron turvaamiseksi ja varmistaa, että tämä tapahtuu turvallisessa verkkoympäristössä. Jos sopimuspuoli valitsee sähköisen maksutavan, kauppias toteuttaa myös asianmukaiset turvatoimet.
  4. Kauppias voi lainmukaisissa rajoissa kerätä tietoja sopimuspuolen kyvystä maksaa maksuvelvollisuuksia sekä muita tosiasioita ja tekijöitä, jotka ovat vastuullisen sopimuksen tekemisessä. Jos näiden tietojen perusteella kauppiaalla on syytä olla tekemättä sopimusta, kauppiaalla on perusteltu syy kieltäytyä tilauksesta tai pyynnöstä tai asettaa erityisehtoja tilauksen tai pyynnön täyttämiselle.
  5. Kauppias toimittaa yhdessä tuotteen ja / tai palvelun kanssa sopimuspuolelle seuraavat tiedot joko kirjallisesti tai siten, että sopimuspuoli voi helposti tallentaa tiedot kestävälle tietovälineelle:
    • Kauppiaspaikan fyysinen osoite, jossa sopimuspuoli voi esittää valituksen;
    • Edellytykset, joiden täyttyessä sopimuspuoli voi käyttää peruuttamisoikeuttaan, sekä selvää osoitusta siitä, milloin peruuttamisoikeutta ei sovelleta;
    • Tietoja olemassa olevista palveluista ja takuista, kun osto on tehty;
    • Edellä 4 artiklan 3 kohdassa mainitut tiedot, jollei kauppias ole toimittanut näitä tietoja sopimuspuolelle ennen sopimuksen tekemistä;
    • Sopimuksen purkamisen edellytyksenä olisi, että sopimuksen kesto on pidempi kuin yksi vuosi tai määrittelemätön ajanjakso.
  6. Jos kauppias on suostunut tuotteiden ja / tai palvelujen toistuvaan toimittamiseen, edellisessä ala-osassa esitetty edellytys koskee vain ensimmäistä tapausta.

6 artikla - Peruuttamisoikeus tuotteiden luovutuksen yhteydessä
  1. Mahdollisen tuotteen ostamisen jälkeen sopimuspuolella on mahdollisuus irtisanoa sopimus ilman selvitystä 14 päivän kuluessa. Tämä aika alkaa siitä päivästä, jona sopimuspuoli vastaanottaa tuotteen tai sen puolesta.
  2. Tänä aikana sopimuspuoli hoitaa tuotteen ja pakkauksen huolellisesti. Sopimuspuoli purkaa tai käyttää tuotetta vain siltä osin kuin on mahdollista arvioida, haluavatko ne säilyttää tuotteen. Jos sopimuspuoli päättää käyttää peruuttamisoikeuttaan, se palauttaa tuotteen ja kaikki siihen liittyvät ominaisuudet, jos se on kohtuullisen mahdollista alkuperäisessä tilassaan ja pakkauksissaan kauppiaalle kauppiaan kohtuullisten ja selkeiden ohjeiden mukaan.
  3. Huomaa: Products YourSurprise.com-sivustosta on tilaustyönä tehtyjä ja siksi niitä ei saa palauttaa. Jos tilausta ei ole tuotettu oikein, käsittelemme ongelman helpdeskin välityksellä.

7 artikla - Omistusoikeudet
  1. Asiakkaan on täysin ja ehdottomasti kunnioitettava kaikkia YourSurprise.com:n tuotteisiin liittyviä teollis- ja tekijänoikeuksia.
  2. YourSurprise.com ei takaa, että asiakkaalle tarjotut asiat eivät loukkaa kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksia ja / tai teollisia oikeuksia eikä vastaa kolmansilta osapuolilta saatavista vaatimuksista sen perusteella, että YourSurprise.com loukkaa kolmansien osapuolten oikeuksia.

8 artikla - Peruuttamisoikeuden poikkeus
  1. Jos sopimuspuolella ei ole peruuttamisoikeutta, kauppias voi tehdä poikkeuksia vain, jos kauppias niin osoittaa hyvissä ajoin ennen sopimuksen tekemistä.
  2. Poikkeuslupaa koskevat poikkeukset koskevat yksinomaan tuotteita:
    • Jonka kauppias on laatinut sopimuspuolen kanssa sovittujen eritelmien mukaisesti;
    • Jotka ovat selvästi henkilökohtaisia;
    • Jotka niiden luonteen vuoksi ei voida palauttaa;
    • Mikä ikä tai pilaa nopeasti;
    • Johon hinta liittyy rahoitusmarkkinoilla tapahtuneisiin muutoksiin, joita kauppiaalla ei ole;
    • Mukaan lukien yksittäiset sanoma- ja aikakauslehdet;
    • Mukana tulevat ääni- ja videotallenteet ja tietokoneohjelmistot, joiden sinetti on rikkoontunut sopimuspuolelta.
  3. Poikkeuslupaa koskevat poikkeukset koskevat yksinomaan palveluja:
    • Jotka koskevat majoitusta, kuljetusta, ravintoloita tai vapaa-ajanviettomahdollisuuksia tiettyyn päivämäärään tai tietyn ajanjakson aikana;
    • Jos palvelua tarjotaan ennen harkinta-ajan kulumista, sopimuspuolen nimenomaisella suostumuksella;
    • Vedonlyönti ja arpajaiset.

9 artikla - Hinnat
  1. Tuotteiden hintojen voimassaoloajan aikana tarjottujen tuotteiden ja / tai palvelujen hintoja ei lisätä, paitsi arvonlisäverokantojen muutosten seurauksena.
  2. Edellisestä alalisäyksestä poiketen kauppias voi tarjota tuotteita ja / tai palveluita vaihtuvilla hinnoilla, jos ne liittyvät rahoitusmarkkinoiden muutoksiin, joita kauppiaalla ei ole. Ilmoitetaan nimenomaan linkki markkinoiden muutoksiin ja siihen, että kaikki noteeratut hinnat ovat vain ohjehintoja.
  3. Hinnankorotukset, jotka toteutetaan kolmen kuukauden kuluessa sopimuksen tekemisestä, ovat voimassa vain, jos ne noudattavat lakisääteisiä säännöksiä tai ehtoja.
  4. Hinnankorotukset, jotka toteutetaan kolmen kuukauden kuluttua sopimuksen tekemisestä, ovat voimassa vain, jos kauppias on nimenomaisesti määrännyt korotuksen ja
    • Se seuraa oikeudellisten määräysten tai ehtojen vuoksi; tai
    • Sopimuspuolella on lupa purkaa sopimus ennen hinnankorotuksen voimaantuloa.
  5. Tuotteiden ja / tai palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ja ne mainitaan Englannin punta (GBP).

10 artikla - Vaatimustenmukaisuus ja takuu
  1. Kauppias takaa, että tuotteet ja / tai palvelut täyttävät sopimuksen ehtojen, tuotteen kuvauksessa ilmoitetut eritelmät, luotettavuuden ja / tai toimivuuden perustellut odotukset ja kaikki hallituksen ehdottamat oikeudelliset ehdot ja / tai sääntelyvaatimukset sopimuksen tekemisen päivämäärä.
  2. Kauppiaan, valmistajan tai maahantuojan tarjoama takuu ei heikennä sopimuspuolen oikeuksia ja velvollisuuksia kauppiaalle, jos kauppias ei täytä ehdollisen sopimuksen lakien ja / tai ehtojen mukaisten velvoitteiden täyttämistä.

Articolo 11 - Esecuzione e Spedizione
  1. Kauppiaan on huolehdittava tuotteiden tilausten vastaanottamisesta ja suorittamisesta sekä palvelujen toimittamista koskevien pyyntöjen arvioinnista.
  2. Toimituspiste on osoite, jonka sopimuspuoli on ilmoittanut kauppiaalle.
  3. Ottaen huomioon, mitä 4 §: ssä mainitaan, kauppiaan on suoritettava hyväksytyt tilaukset ammattimaisella aikataululla enintään 30 vuorokautta, ellei pidempään toimitusjaksoa ole sovittu. Jos YourSurprise.com on ilmoittanut tietyn toimitusaikataulun, se on merkkinä. Jos toimitus viivästyy tai tilaus ei täyty tai sitä ei ole täytetty, sopimuspuolelle ilmoitetaan tilasta kuukauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Tällöin sopimuspuolella on oikeus irtisanoa sopimus kustannuksiltaan ja vaatia vahingonkorvausta.
  4. Edellisen alaluvun mukaisen liukenemisen tapauksessa kauppiaalle sopimuspuolen maksama summa palautetaan mahdollisimman nopeasti 30 päivän kuluessa liukenemisesta.
  5. Jos tilattavan tuotteen toimittaminen osoittautuu mahdottomaksi, kauppias pyrkii tarjoamaan samanlaisen tuotteen kuin korvaava tuote. Toimittaja toimittaa viimeistään toimittajalle selkeästi ja kattavasti, että korvaava tuote on toimitettu. Poikkeuslupaa koskevat poikkeukset eivät koske korvaavia tuotteita. Kauppiaan tulee palauttaa toimitusmaksut.
  6. Tuotteen vahingoittumiseen ja / tai menetykseen liittyvät riskit ovat kauppiaan kanssa aina toimituspäivään saakka sopimuspuolelle, ellei nimenomaisesti toisin sovita.
  7. YourSurprise.com ei ole vastuussa tulostusvirheistä tuotteissaan sopimuspuolen virheellisten tietojen vuoksi. Sama pätee kaikkiin muihin sopimuspuolen toimittamiin tietoihin, mukaan lukien osoite- ja toimitustiedot jne.

12 artikla - Tapahtumien kesto
  1. Sopimuspuoli voi irtisanoa sopimuksen määrittelemättömäksi ajaksi milloin tahansa ottaen huomioon sovitut lieventämisolosuhteet ja enintään yhden kuukauden irtisanomisaika.
  2. Sopimuksen, joka on tehty tietyn ajanjakson ajan, voi kestää enintään kaksi vuotta. Jos sopimukseen sisältyy ehtoja, jotka ulottuvat etäältä, ellei sopimuspuoli ole ilmoittanut toisin, sopimusta jatketaan määrittelemättömällä ajanjaksolla ja irtisanomisaika ei ylitä yhtä kuukautta sopimuksen pidentämisen jälkeen.

13 artikla - Maksu
  1. Jos maksuaikaa ei ole sovittu, sopimuspuolen maksettavaksi tulevat maksut on maksettava 14 päivän kuluessa tuotteen luovutuksesta tai palvelusopimuksesta 14 päivän kuluessa palvelun toimittamisesta. on annettu.
  2. Jos sopimuspuoli ei maksa sovittua ajanjaksoa, maksettava summa nostetaan kerrallaan 2,50 puntaa hallintokuluja.
  3. Sopimuspuolen maksamatta jättämisen yhteydessä kauppiaalla, joka on laillisissa rajoissa, on oikeus vaatia siihen liittyviä keräyskustannuksia syyksi, kunhan ne ilmoitetaan sopimuspuolelle ennen keräämistä.
  4. Sopimuksen ehtoihin ei saa sisältyä yli 50 prosentin ennakkomaksua tuotteiden myynnistä sopimuspuolille. Kun ennakkomaksua on määrätty, sopimuspuolella ei ole oikeuksia kyseisen järjestyksen tai palvelun toteuttamiseen ennen kuin ennakkomaksu on suoritettu.
  5. Sopimuspuoli on velvollinen ilmoittamaan välittömästi kauppiaalle virheelliset maksutiedot.

14 artikla - Takuu
  1. Kauppiaalla on riittävän varma menettely valitusten tekemiseksi ja valitusten käsittely tämän menettelyn mukaisesti.
  2. Sopimuksen täytäntöönpanoa koskevat valitukset on toimitettava kauppiaalle täydellisen ja selkeän kuvauksen perusteella kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun sopimuspuoli on havainnut virheitä.
  3. Kauppias vastaa 14 päivää valituksen vastaanottamisen jälkeen. Jos valitukseen liittyy ennakoitavissa oleva vasteaika yli 14 päivää, kauppias vahvistaa 14 päivän kuluessa valituksen vastaanottamisen ja antaa sopimuspuolelle selvityksen odotetusta vasteesta.
  4. Jos kantelua ei voida ratkaista keskinäisellä keskustelulla, syntyvää riitaa käsitellään riitojenratkaisumenettelyn mukaisesti.

15 artikla - Riitaisuudet
  1. Ainoastaan ​​hollantilaista lakia sovelletaan kauppiaan ja sopimuspuolen välisiin sopimuksiin, jotka kuuluvat näiden ehtojen piiriin.
  2. YourSurprise.com: n toimipaikan tuomioistuimella on yksinomainen oikeus käsitellä riita-asioita, ellei myös käräjäoikeudessa ole lupaa. YourSurprise.comilla on kuitenkin oikeus esittää riita valtuutetulle tuomioistuimelle lain mukaan.
  3. Riitaa käsitellään vain, jos sopimusosapuoli toimitti alkuperäisen valituksen kauppiaalle kohtuullisessa ajassa.
  4. Asianomaiset osapuolet valittavat tuomioistuimelle vasta sen jälkeen, kun ne ovat täyttäneet kaikki pyrkimykset riidan ratkaisemiseksi keskinäisessä keskustelussa.
  5. Riita on esitettävä tuomioistuimelle kirjallisesti viimeistään kolmen kuukauden kuluttua riidan syntymisestä.
  6. Riitojenratkaisu verkossa: http://ec.europa.eu/odr/

16 artikla - Sopimuspuolen velvollisuudet
  1. Sopimuspuoli myöntää, että tuotteisiin ja / tai pakkauksiin ei ole painettu aineistoa, jota voidaan pitää rodullisena, sukupuolisena tai muuten syrjivänä luonteensa vuoksi ja siten ristiriidassa lain ja / tai moraalinormien kanssa. YourSurprise.com ei voi tarkistaa, että YourSurprise.com-tuotteet ovat tämän ehdon mukaisia.
  2. Sopimuspuoli on vastuussa Itsurprise.com-sivuston antamien tietojen perusteellisesta tarkistamisesta oikeellisuudesta ja täydellisyydestä. YourSurprise.com ei voi millään tavalla olla vastuussa näiden tietojen tarkistamisesta oikeellisuuden tai täydellisyyden vuoksi.
  3. Sopimuspuoli vapauttaa YourSurprise.com:lle kaikki kustannukset ja vahingot, jotka johtuvat siitä, että sopimusosapuoli on toiminut ristiriidassa alaryhmien 16.1 ja 16.2 määräysten kanssa.

17 artikla - Immateriaalioikeudet ja tekijänoikeudet
  1. YourSurprise.com säilyttää oikeudet ja valtuutukset, joihin se on oikeutettu tekijänoikeuslainsäädännön perusteella, sanotun kuitenkaan rajoittamatta muualla näissä ehdoissa mainittuja määräyksiä.
  2. YourSurprise.comin luoma sopimus, joka sisältää muun muassa malleja, piirroksia, piirustuksia, elokuvia, ohjelmistoja, tekstiä, äänitteitä, sähköisiä tiedostoja, muita materiaaleja ja yllätysoituja tuotteita, ovat YourSurprise.comin omaisuutta. riippumatta siitä, onko ne luovutettu sopimuspuolelle tai muulle kolmannelle osapuolelle, ellei toisin ole sovittu.
  3. Kaikki YourSurprise.com-sivuston toimittamat tiedot, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, mallit, piirustukset, piirustukset, elokuvat, ohjelmistot, teksti, äänitteet, (elektroniset) tiedostot, muut materiaalit ja yllätystuotteet. julkaista tai muulla tavoin jakaa kolmansien osapuolten kanssa ilman YourSurprise.com: n nimenomaista suostumusta, ellei tiedotusvälineiden luonteesta muuta johdu.
  4. YourSurprise.com pidättää itsellään oikeuden käyttää kaikkia työtehtävien suorittamiseen liittyviä tietoja muihin tarkoituksiin, ellei luottamuksellista tietoa jaeta kolmannelle osapuolelle.
  5. Kaikki verkkosivustosi on YourSurprise.com: n omaisuutta, eikä sitä saa kopioida tai julkaista millään tavoin ilman YourSurprise.com: n nimenomaista kirjallista suostumusta.

18 artikla - Täydentävät tai ristiriitaiset ehdot

Täydentävät ehdot, jotka ovat ristiriidassa näiden ehtojen kanssa, eivät saa olla epäedullisia sopimuspuolelle, ja ne on kirjattava kirjallisesti siten, että sopimuspuoli voi helposti tallentaa tiedot kestävään tietovälineeseen.
Tietosuojalausunto

Mitä tietoja me keräämme sinusta?

Kun teet tilauksen YourSurprise -sivustolle, pyydämme teitä henkilökohtaisista tiedoista. Pyydämme näitä tietoja toimittamaan lahjasi oikeaan osoitteeseen ja voidaksesi ottaa sinuun yhteyttä, jos meillä on kysymys tilauksestasi. Keräämme tiedot vain omaan käyttöön ja emme koskaan myy tietoja kolmansille osapuolille kaupallisiin tarkoituksiin.

  • Nimi. Haluamme puhua sinulle nimen mukaan. Tämä tekee vuorovaikutuksestamme henkilökohtaisemman.
  • Osoitetiedot. Jotta voimme tarjota lahjoja mahdollisimman nopeasti, tarvitsemme osoitteesi tiedot. Luonnollisesti osoitetietosi jaetaan jakelupalvelun kanssa, jotta he tietävät, mistä toimittaa paketti.
  • Sähköpostiosoite. Käytämme sähköpostiosoitteesi, jotta päivitämme tilauksesi tilan. Kun tilauksesi on toimitettu, pyydämme sinua sitten, oletko tyytyväinen lahjaan ja lähetä sinulle henkilökohtaisia ​​tarjouksia, esimerkiksi syntymäpäivääsi tai yhden vuoden asiakkaan vuosipäivää.
  • Syntymäaika. Käytämme syntymäpäivää onnittelemaan sinua ja lähettämään sinulle mukavan lahjan syntymäpäiväsi. Se auttaa meitä myös ymmärtämään asiakkaitamme. Ehdottomasti ei pakollinen, mutta kätevä meille tiedämme.
  • IP-osoite. Kun surffailla internetissä, tietokoneesi voi tunnistaa IP-osoitteesi, aivan kuten auton rekisterikilpi. Kun teet tilauksen verkkosivustollamme, tallennamme IP-osoitteen, jotta voimme tunnistaa sinut, kun palaat.
  • Maksutiedot. Kun olet valmis maksamaan tilauksestasi, ohjataan sinut turvalliseen maksumisympäristöön. Maksujen käsittelemiseksi käytämme Adyenin palveluita. Adyen varmistaa yhteydet kaikkiin maksupalveluntarjoajiimme. Pankkisi yksityiskohdat pysyvät siellä, missä ne kuuluvat; pankkisi tai luottokorttiyhtiöidesi kanssa. Emme tallenna pankkisi yksityiskohtia. Saamme vain viestin siitä, onko maksu onnistunut.

Valokuvat

Lähes kaikki lahjamme voidaan personoida lisäämällä yksi tai useampi valokuva. Käsittelemme kuvasi henkilökohtaisina tiedoina. Tämä tarkoittaa sitä, että käytämme niitä vain luomaan lahjan ja jakamatta niitä toisten osapuolten kanssa. Jotta ymmärtäisimme paremmin asiakkaidemme edut, käytämme älykkäitä tietokoneohjelmistoja valokuvien sisällön analysoimiseen. Tähän saatu tieto tallennetaan nimettömästi. Tallennamme valokuvasi enintään 24 kuukautta tilauksen tekemisen jälkeen. Jos et halua tallentaa valokuvasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakkaan käyttäytyminen

Henkilökohtaistaminen on avain yrityksellämme. Luomamme lahjat ovat ainutlaatuisia ja ne on tehty erityisesti sinulle. Sama koskee verkkosivustoamme ja sähköpostiviestejä, joita lähetämme. Mielestämme on tärkeää tarjota sinulle oikea lahjavinkki kaikin mahdollisin tavoin. Haluamme myös jatkaa itsemme ja lahjomme parantamista. Jotta voisimme tehdä tämän, keräämme nk. Asiakkaiden käyttäytymistä. Tämä voi olla sivuja tai lahjoja, joita napsautat ja ostokset, jotka lisäät ostoskoriisi (ja ehkä älä lopulta tilaat). Jos et halua tallentaa näitä tietoja, kirjaudu sisään MySurpren kanssa ja poista se käytöstä.

Missä tallennamme tietosi?

Henkilökohtaiset tietosi tallennetaan suojattuun tietokantaan Alankomaiden hosting-palvelussa. Palvelumme ylläpitää kaikkia oikeita sertifikaatteja, jotka takaavat tietosi turvallisen säilytyksen. Joten ei ole mitään huolta. Joissakin tapauksissa jaamme henkilökohtaisia ​​tietoja kumppaneiden kanssa. Tämä tukee aina omia palveluitamme. Työskentelemme vain sellaisten yritysten kanssa, jotka noudattavat eurooppalaisia ​​tietosuojalakeja, olivatpa ne sitten Euroopassa tai ei.

Mitä me teemme tietojesi kanssa?

  • Luo lahjasi. Käsittelemme suunnittelua ja henkilökohtaisia ​​valokuvia huolellisesti luodessasi lahjoja. Lahjanne näkevät vain ihmiset, jotka luovat sen. Kaikki jäljellä olevat kuvat tuhoutuvat. Jotkut lahjomme ovat yhteistyökumppaneita, jotka noudattavat samoja sääntöjä.
  • Toimitan lahjasi. Jotta voisimme lähettää lahjoja mahdollisimman nopeasti, jaamme osoitetietosi jakelupalveluidemme ja lähipiiriesi kanssa. Olemme usein mukana puhelinnumerosi, jotta varustamo pystyy ottamaan sinuun yhteyttä, jos et ole kotona tai jos toimitus viivästyy.
  • Jos sinulla on kysymys, olisimme tyytyväisiä palvelusta. Jotta voimme tarjota sinulle parhaan ja nopeimman mahdollisen palvelun puhelimitse, sähköpostilla tai pikaviestillä, käytämme erinomaisia ​​asiakaspalvelutyökaluja. Nämä työkalut tallentavat yhteystietosi ja keskustelun sisällöt. Näin tiedämme tarkalleen, mitä keskustelimme kanssasi, kun viimeksi otit meihin yhteyttä.
  • Pidämme sinut ajan tasalla. Kun tilaat lahjan meiltä, ​​pyydämme teitä, voimmeko lähettää sinulle uutiskirjeen joka kerta. Jos et enää halua vastaanottaa näitä uutiskirjeitä, voit peruuttaa tilauksen MySurpressa tai sähköpostilla olevan tilauksen tilauksen kautta.
  • Parempi joka päivä. Yksi tärkeimmistä mottostamme on "ylitä odotukset". Tätä varten käytämme tietojasi, kuten käyttäytymistämme verkkosivuillamme. Pyydämme myös, mitä mieltä olet meistä, heti kun teet tilauksen kiitos-sivulle tai kyselyn avulla, kun olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluun. Yleensä teemme tämän itse, mutta joskus toimimme kumppaneiden kanssa varmistaaksemme, että palautteesi kerätään objektiivisesti.
  • Tarjoamme henkilökohtaisia ​​lahjavinkkejä. Rakastamme auttaa sinua löytämään oikea lahja. Jotta pystymme ymmärtämään, mitkä lahjat ovat sinulle sopivia, käytämme tietojasi, esimerkiksi ikäsi ja lahjoja, joita olet aiemmin katsellut (ellei ole määritellyt toiveesi, ettemme tee tätä tietenkin). Näiden tietojen avulla voimme tarjota sinulle henkilökohtaisia ​​neuvoja esimerkiksi sähköposteista, verkkosivustosta ja kätevistä mainoksista esimerkiksi Facebookissa ja Googlessa.

Keksit

Evästeet ovat bittiä tietoja, jotka Internet-selain tallentaa tietokoneeseen. YourSurprise.com käyttää evästeitä tunnistamaan säännölliset käyttäjät myöhemmissä sivuston vierailuissa. Evästeet antavat meille mahdollisuuden kerätä tietoa palvelujemme käytöstä ja siten parantaa ja räätälöidä palveluitamme kävijöiden toiveiden mukaan. Evästeemme tarjoavat ensisijaisesti henkilökohtaiseen tunnistamiseen liittyviä tietoja. Selaimen voi ohjelmoida poistamaan evästeet käytöstä ostoksilla YourSurprise.fi-sivustossa.

Jos näihin ehtoihin tai YourSurprise.com-tietosuojaselosteeseen liittyy kysymyksiä, ota meihin yhteyttä. Asiakaspalvelumme auttaa sinua toimittamaan sinulle tietoja henkilökohtaisista yksityiskohtiin liittyvistä kysymyksistä tai henkilökohtaisten tietojen päivittämisestä.

Takaisin