Luo jokainen lahja omalla kuvalla tai tekstillä.

Lähetä lahja suoraan vastaanottajalle.

Lisää mukaan ilmainen tervehdyskortti.

Luo jokainen lahja omalla kuvalla tai tekstillä.

Lahja meiltä on aina uniikki sillä sinä olet luonut sen itse. Löydät meiltä varmasti täydellisen lahjan jokaiseen tilaisuuteen kuten myös niihin pieniin hetkiin kun haluat vain sanoa kiitos tai kertoa jollekin, että ajattelet heitä.

Lähetä lahja suoraan vastaanottajalle.

Jos haluat yllättää perheenjäsenen, ystävän tai kollegan, mutta et voi nyt tavata heitä niin lähetä lahja suoraan heidän osoitteeseensa, monet lahjoistamme mahtuvat jopa postiluukusta.

Lisää mukaan ilmainen tervehdyskortti.

Ostoskorissa voit lisätä lahjan mukaan ilmaisen tervehdyskortin, johon voit kirjoittaa henkilökohtaisen viestin ja paljastaa keneltä lahja on.

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilauksen tekeminen

Ostoskorissa, aivan valitsemasi lahjan alapuolella on painike, jolla voit poistaa lahjan ostoskorista. Painike näyttää roskakorilta.
On ehdottomasti mahdollista tilata useampi lahja kerralla! Se tapahtuu näin: 1. Mene ensimmäisen tuotteen tuotesivulle ja aloita tuotteen yksilöinti klikkaamalla vihreää painiketta. 2. Kun olet täysin tyytyväinen luomaasi lahjaan lisää tuote ostoskoriin. 3. Ennen kuin täytät henkilötietosi niin näet pienen nuolipainikkeen sivun vasemmassa ylälaidassa
Ei ole mahdollista valita tiettyä toimituspäivää.
Sinun on mahdollista lisätä vain yksi toimitusosoite per tilaus. Jos haluat, että lahjat lähetetään eri osoitteisiin niin sinun tulee tilata ja maksaa ne erikseen.
Verkkosivumme voi käyttää JPG, WebP, HEIC/HEIF tai PNG -tiedostoja. PDF-tiedoston käyttäminen ei ole mahdollista. Parhaan tuloksen takaamiseksi suosittelemme käyttämään PNG-tiedostoa läpinäkyvällä taustalla.

Maksu

Jos sinulla on ongelmia maksun suorittamisessa, suosittelemme, että otat ensin yhteyttä pankkiisi, sillä se pystyy usein selittämään ja/tai ratkaisemaan ongelman puolestasi.
Siihen saakka kunnes lahjasi lähetetään meiltä voit tehdä muutoksia tilaukseesi. Sen jälkeen kun lahja on lähtenyt meiltä emme voi muuttaa tilauksen tietoja. Nopein tapa varmistaa, että kerkeämme tehdä muutoksen on ottaa meihin yhteys puhelimitse.
Kauppakamarinumeromme on 22057264 ja ALV-numeromme NL.820845437B01.
Lasku ja kaikki muu tilaukseen liittyvä tieto toimitetaan sinulle ainoastaan sähköpostitse. Lahja lähetetään ilman mitään ostotietoja lahjan mukana, jotta lahjan vastaanottaja ei näe niitä. Vastaanottaja saa vain mahtavan lahjan! Haluatko kertoa lahjan vastaanottajalle, että sinä lähetit lahjan? Siinä tapauksessa täytä ostoskorivaiheessa ilmainen tervehdyskortti ja liitämme sen lahjan mukaan.
Valitse Klarna-maksuvaihtoehdoksi tilauksen myöhästyminen.

Alennukset ja lahjakortit

Voit hyödyntää alennuskoodin ostoskorivaiheessa syöttämällä alennuskoodin sille kuuluvaan kenttään. Syötä koodi ja klikkaa nuolta aktivoidaksesi koodin ja sen jälkeen alennus lisätään automaattisesti ostoksiisi. Voit käyttää yhden alennuskoodin tilausta kohden.
Tilaa uutiskirjeemme ja saat aina ensimmäisenä tietää kampanjoistamme ja alennuksista! Kun tilaat uutiskirjeen saat myös 20% alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi.
YourSurprise lahjakortin voi hyödyntää seuraavan linkin kautta: https://www.yoursurprise.fi/lunasta-lahjakortti Löydät henkilökohtaisen kuponkikoodisi kupongin sisältä. Tämä koodi koostuu 14:stä merkistä. Syötä yksilöllinen lahjakortin koodi kohtaan ’kuponkikoodi’. Klikkaa sen jälkeen ‘lunasta’ ja lahjakortin summa lisätään ostoskoriisi. Ja sitten tietenkin voit alkaa miettimään mitä haluat tilata!
Jos olet unohtanut lisätä alennuskoodisi etkä ole vielä viimeistellyt ostoksesi maksua, ota ystävällisesti yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse. Varmista, että sinulla on tilausnumero ja alennuskoodi valmiina. Jos maksu on jo suoritettu, emme pysty enää lisäämään alennuskoodiasi ostokseesi.
Varmista ensin, että olet syöttänyt alennuskoodin oikein, mukaan lukien isot ja pienet kirjaimet. Varmista, ettet ole vahingossa kirjoittanut ylimääräistä välilyöntiä tai pistettä. Jos nämä ovat oikein, on mahdollista, että tilauksesi ei täytä alennuskoodivaatimuksia. Syynä voi olla, että tilauksesi on alle vähimmäisarvon tai alennus ei kelpaa valitsemallesi lahjalle. Jos näin ei ole, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa mielellään.

Tilauksen tila

Tilauksen jälkeen sinulle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus. Jos et löydä sähköpostia niin tarkista ensin roskaposti. Mikäli et löydä tilausvahvistusta roskapostin joukosta niin tarkista jättämäsi sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus. Jos sähköpostissa on virhe, ota yhteys asiakaspalveluumme. Me korjaamme virheen ja lähetämme tilausvahvistuksen uudelleen. Onko sähköpostiosoite oikein, mutta et ole vastaanottanut tilausvahvistusta? Ota yhteys asiakaspalveluumme.
Heti kun olet tehnyt tilauksen alamme työstämään lahjaasi, jotta se toimitetaan sinulle luvattuna ajankohtana. Tästä syystä jo käsiteltyyn tilaukseen ei ole mahdollista lisätä lahjoja.
Useimpien lahjojen kohdalla voimme näyttää oman luonnoksesi tilausvahvistuksessa, mutta valitettavasti teknisistä syistä tämä ei ole mahdollista ihan kaikkien lahjojen kohdalla. Joidenkin lahjojen kohdalla tilausvahvistuksessa näkyy lisäämäsi teksti kuvasta erillisenä. Jos olet epävarma, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Voit perua tilauksen vain jos et ole vielä maksanut sitä. Tarkista tilauksesi status MySurprise -tililtäsi. Jos status on ‘tuotannossa’ tai ‘lähetetty’ tämä tarkoittaa, että lahjasi on jo luotu ja tilausta ei voi enää perua. Mikäli haluat perua tilauksesi niin ota ystävällisesti puhelimitse yhteys asiakaspalveluumme, jotta voimme muuttaa tilauksesi statuksen ennen kuin se menee tuotantoon.
Mikäli tilauksesi status on ‘odottaa maksua’ niin voit pyytää muutosta sekä yksilöintiin että toimitusosoitteeseen. Ota puhelimitse yhteys asiakaspalveluumme pyytääksesi muutosta tilaukseesi. Näet tilauksesi statuksen kirjautumalla MySurprise -tilillesi. Jos tilauksen status on ‘tuotannossa’ niin tilaukseen ei ole mahdollista tehdä muutoksia.

Toimitus

Mikäli pakettisi mahtuu postiluukusta se kerrotaan sinulle toimitusvahvistuksessa, joka lähetetään sähköpostitse siinä vaiheessa kun paketti lähetetään meiltä.
Tarkka toimitusaika riippuu paketin koosta, kuljetusyhtiön valinnasta ja mihin paketti toimitetaan maantieteellisesti. Tarkempaa tietoa toimituksesta näet sinulle toimitetun seurantalinkin kautta tai voit olla suoraan yhteydessä kuljetusyhtiöön mikäli kaipaat tarkempaa tietoa.
Tarkista ensin, että tilauksesi on lähetetty. Jos tilaus on lähetetty ja seurantalinkki ei toimi niin ota yhteys asiakaspalveluumme.
Sinulle lähetetään toimitusvahvistus sähköpostitse siinä vaiheessa kun tilauksesi on lähtenyt meiltä. Voit myös tarkistaa tilauksesi tilanteen MySurprise -tililtäsi.
Arvioidut toimitusajat riippuvat tuotteesta ja tarkan toimitusajan näet tuotesivuilta. Toimituspäivä vaihtelee sen mukaan minkä toimitustavan valitset ja tämän voit päättää ostoskorivaiheessa. Mikäli Express-kuljetus on mahdollinen mainitsemme sen myös tuotesivuilla. Arvioidun toimituspäivän löydät tuotesivun oikeasta laidasta, aivan hinnan ja toimitusmaksun alta. Emme voi taata tarkkaa toimituspäivää sillä olemme myös kuljetusyhtiön toiminnan varassa ja välillä myöhästymisiä tapahtuu, joihin me emme voi vaikuttaa.

MySurprise

Onpa harmi, että et halua enää vastaanottaa sähköposteja meiltä. Lähetä ystävällisesti sähköpostia asiakaspalveluumme ja kerro meille, että haluat, että poistamme sinut sähköpostilistaltamme. Jos muutat mielesi olet enemmän kuin tervetullut liittymään uudestaan!
Voit luoda uuden salasanan klikkaamalla 'Unohdin salasanan' painiketta MySurprise-sivulla. Syötä sähköpostiosoitteesi ja sinulle saapuu linkki, jonka kautta voit syöttää uuden salasanan.
Voit muuttaa tietojasi MySurprise-tililläsi milloin vain. Ensin sinun tulee kirjautua sisään. Kun olet muuttanut tietosi sinua pyydetään tarkistamaan ja tallentamaan ne. Heti tämän jälkeen uusia tietojasi käytetään seuraavassa tilauksessasi.
MySurprise on henkilökohtainen tilipalvelu, jonka YourSurprise tarjoaa käyttöösi. Voit luoda henkilökohtaisen tilin rekisteröimällä itsesi MySurprise-palvelun kautta. Kun olet rekisteröinyt itsesi sinulle saapuu sähköposti, jonka kautta voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään henkilökohtaiselle MySurprise-tilillesi käyttäen valitsemaasi salasanaa. Tilin avulla voit seurata ja tarkistaa tilauksesi etenemistä 24 tuntia vuorokaudessa ja voit myös tarvittaessa päivittää yhteystietosi. Kaikki tietosi käsitellään luottamuksella ja tallennetaan turvallisesti YourSurprisen omalle serverille. YourSurprise noudattaa lainmukaisia vaatimuksia henkilötietojen säilytystä koskien. Voit myös kirjautua tilillesi käyttäen Facebook- tai Google-tiliäsi.
Jos vahvistuslinkki on vanhentunut voit pyytää uuden linkin käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Jos sinulla herää kysymyksiä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu & yhteystiedot

Olemme iloisia, että olet asiakkaamme ja takaamme, että henkilökohtaiset tietosi ovat aina meillä turvassa. Kaikki tietosi, jotka jaat kanssamme tallennetaan turvallista SSL yhteyttä hyödyntäen. Tämä tarkoittaa, että vain muutamalla henkilöllä on pääsy tietoihisi ja vain mikäli siihen on tarve. Käytämme tietojasi vain lahjasi luomiseen ja tilauksesi käsittelyyn emmekä koskaan jaa tietojasi ulkopuoliselle taholle.
Sitä sattuu! Ota yhteys asiakaspalveluumme ja korjaamme sen mielellämme.
Käsittelemme kuviasi kuten muitakin yksityistietoja eli erityisellä huolella. Käytämme kuviasi ainoastaan lahjasi luomiseen emmekä missään nimessä ikinä jaa niitä ulkopuolisille osapuolille. Tallennamme kuvasi, jotta voimme luoda siitä lahjasi. Pidämme kuvasi tallessa enintään 24 kuukautta tilauksen tekemisestä. Teemme näin, jotta voimme tarvittaessa luoda lahjan uudelleen mikäli siinä on ollut vika tai mikäli toivot tilata saman lahjan uudelleen. Mikäli lataat kuvan, mutta päätät olla tilaamatta lahjaa, kuvasi säilyy enintään 30 päivää järjestelmässämme. Mikäli haluat poistaa kuvasi nopeammin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Mikäli tarvitset apua tilauksen kanssa tai sinulla on kysymys ota yhteys asiakaspalveluumme, joko puhelimitse +358 9 42450796 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@yoursurprise.fi. Voit myös lähettää meille chattiviestin verkkosivuillamme.
Mikäli olet vastaanottanut viestin kuljetusyritykseltä, että pakettisi on palautunut lähettäjälle, tai näet tämän tiedon seurantalinkin kautta, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua vastaanottamaan paketin mahdollisimman nopeasti.
ASIAKASPALVELU

Send us a message

Asiakaspalvelumme on auki englanniksi:
Maanantai - Torstai: 09:30 - 23:00 (CET)
Perjantai - Sunnuntai: 09:30 - 18:00 (CET)
englanniksi